اردوگاه کشوری هلال احمر خراسان جنوبی افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر اولین پایگاه و اردوگاه امدادی خراسان جنوبی با حضور استاندار، امام جمعه فردوس و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در آبگرم معدنی فردوس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، محمدرحیم شهریاری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی دیروز عصر(21 بهمن) در این مراسم اظهار داشت: برای ساخت این پروژه یک میلیارد و یکصد میلیون تومان هزینه شده است.


وی تصریح کرد: آب گرم فردوس یک مجموعه بی نظیر در سطح استان است که پیش بینی می شود در سال جاری 450 هزار بازدید کننده داشته باشد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تاکید کرد: آمار بازدیدکنندگان هرساله رشد چشمگیری دارد که این مهم به دلیل ایجاد زیرساخت ها و بهسازی این قطب گردشگری است.


شهریاری با اشاره به اردوگاه امدادی خراسان جنوبی افزود: این اردوگاه دارای 26 اتاق با امکانات آشپزخانه، سالن آمفی تئاتر و ... با یک هزار مترمربع زیربنا است.


وی با بیان اینکه در دو سال گذشته 2 هزار و 500 مترمربع زیربنای مفید ساخته شده است، یادآورشد: در این راستا سوئیت ها و پارکینگ به مساحت پنج هزار و 200 متر مربع احداث شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 342338

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha