22 بهمن روز بانگ فریاد حق ملت ایران در مقابل باطل است

خبرگزاری شبستان: استاندار گلستان با بیان اینکه ندای بانگ 22 بهمن پیروزی حق برباطل است، گفت: باتوجه به اینکه باطل می خواهد خود را همیشگی کند ما باید در مقابلش ایستادگی کرده و بانگ فریاد برآوریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسن صادقلو، استاندار گلستان در جمع خبرنگاران ضمن فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همه ملت ایران خصوصا هم استانی های گلستانی، گفت: 22 بهمن یک بانگ برای ملت ایران است و این بانگ دارای یک ندا است.


وی با بیان اینکه ندای بانگ 22 بهمن پیروزی حق بر باطل است، افزود: باتوجه به اینکه باطل می خواهد خود را همیشگی کند ما باید در مقابلش ایستادگی کنیم و بانگ فریاد را برآوریم.


صادقلو اظهارداشت: روز 22 بهمن روز بانگ فریاد حق ملت ایران در مقابل باطل است که مردم با بصیرت ایران اسلامی با با حضور موثر خود بازهم نقش آفرینی خواهند کرد.


وی یادآورشد: آنچه که از گذشته وجود دارد رخ نمایی ملت و حضورشان در صحنه های مختلف این انقلاب است که بازهم این مردم در راهپیمایی 22 بهمن نقش آفرینی خواهند کرد.


استاندار گلستان گفت: همه ما در روز 22 بهمن با همدلی و همیاری در کنار یکدیگر با آرمان های امام خمینی(ره)، انقلاب، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق خواهیم کرد.


پایان پیام/

 

کد خبر 342369

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha