تیم مذاکره کننده با نصب العین فرمایشات رهبری سرباز گمنام انقلاب هستند

خبرگزاری شبستان: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: تیم مذاکره کننده با نصب العین قراردادن فرمایشات رهبری سربازان گمنام عرصه اقتصادی و دیپلماسی خارجی هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، حجت الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس جمهور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن زاهدان اظهار داشت: هیات دیپلماسی کشورمان همانند سربازان گمنام دفاع مقدس هستند که اراده را برکف دست نهاده اند و با نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری و رعایت حکمت و مصلحت نظام در میدان سخت و دشوار قضیه هسته ای که حق مسلم کشورمان است، در حال مذاکره هستند.
 

 وی افزود: مقام معظم رهبری بارها فرمودند که هیات دیپلماسی فرزندان این انقلاب هستند که براساس صیانت از حق مسلم انرژی هسته ای حرکت می کنند.
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور به دلیل نرمش قهرمانه دیپلماسی کشورمان در برابر نظام سلطه اشاره کرد و اظهار داشت: نگاه دولت به توان ملی و استعدادهای خدادادی است. ما برای بهره گیری از این استعدادها ناگزیر هستیم که راههای مسدود شده از سوی دشمنان را بازگشایی کنیم.
 

انصاری گفت: دولت مصصم است تا با حمایت های ملت و جذب سرمایه های داخلی و خارجی به نفع ملت ایران برای ایجاد رونق تولید و ایجاد اشتغال تحریمها را برچیند.
 

وی به شرکت رئیس جمهور در اجلاس داووس سوئیس اشاره کرد و افزود: دکتر روحانی رئیس جمهور کشورمان به منظور پالایش تبلیغات مسموم علیه ایران شرکت کرد. روحانی در این اجلاس در جمع اقتصاددانان اعلام کرد که ایران امن ترین کشور برای سرمایه گذاری تجار خارجی است.
 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: پس از شرکت رئیس جمهور دیدید که چگونه سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در ایران صف کشیدند. شرکتهای غربی که مردم ایران را تحریم کرده بودند اکنون با التماس برای سرمایه گذاری برمی گردند و این ایران است که برای سرمایه گذاران اروپایی شرط و شروط می گذارد که چگونه به بازار ایران ورود پیدا کنند.
 

انصاری در ادامه سخنان خود سلام ویژه دکتر روحانی رئیس جمهور را به مردم سیستان و بلوچستان ابلاغ کرد و بیان داشت: توسعه شرق کشور با کانون قرار دادن سیستان و بلوچستان در دستور کار دولت قرار دارد.
 

وی افزود: دولت مصمم است با رفع موانع و جذب توسعه دولتی و غیر دولتی زیرساخت های لازم در جهت توسعه پایدار استان گام بردارد. تسریع در ساخت راه آهن چابهار- زاهدان- مشهد، توسعه راه های مواصلاتی، تشکیل کارگروه برای برطرف کردن بحران آب و توسعه کشاورزی، سرعت بخشیدن به توسعه بندر چابهار و برطرف کردن ریزگردهای منطقه سیستان از جمله زیرساخت توسعه ای استان است.


این مقام مسئول در ادامه امنیت استان سیستان و بلوچستان را در گروی اشتغال پایدار دانست و گفت: سهیم کردن اقشار مختلف مردم در بخش سرمایه گذاری در کانون توجه دولت قرار دارد. اینکه در ظرف 5 ماه گذشته عمر دولت یازدهم 13 مقام دولتی از مقام اول رئیس جمهور تا وزرای ایشان به استان سیستان و بلوچستان سفر داشته اند این توجه مثال زنی دولت در راستای خدمت رسانی به مردم سیستان و بلوچستان را نشان می دهد. 
 

پایان پیام/

کد خبر 342482

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha