گزینه های روی میز آمریکا با اتحاد ملت ایران لگد کوب شد

خبرگزاری شبستان: مشاورعالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی حضورمردم در راهپیمایی 22 بهمن رانمایش اتحاد ملت خواند وو گفت: ملت با حضور خود گزینه های روی میز آمریکا رالگد کوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی امروز(22 بهمن) در جمع راهپیمایان خرم آباد گفت: مردم ایران با محوریت اتحاد تمام گزینه های آمریکا و استکبار جهانی را با حضور خود لگد کوب کردند.


وی با اشاره به ظلم های دوران ستم شاهی به مردم ایران، افزود: ملت ایران با اهداء هزاران شهید گلگون کفن و طلوع خورشید انقلاب، ظلمت را کنار زدند و انقلاب را به پیروزی رساندند.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه استکبار در طول سی و پنج سال عمر با برکت انقلاب همواره در قالب دسیسه های مختلف با این نظام و ملت دشمنی کرده اند،ادامه داد: شش هزار و 800 شهید ترور، حاصل دسیسه های استکبار و ابداع گروهک های منافق است.


وی اظهار داشت: تحریم اقتصادی، فشارهای سیاسی، ابداع 124 شبکه رادیویی با 12 زبان زنده دنیا قبل از به وجود آمدن شبکه جهانی اینترنت، و راه اندازی جنگ ناخواسته و نابرابر از زمین و هوا به طول هشت سال از جمله دسیسه های دشمنان است.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه تاکنون دسیسه های مختلف دشمنان علیه ملت و نظام ایران اسلامی ناکام مانده اند، خاطرنشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به تاسی از مقام معظم رهبری به عنوان ولی امر مسلمین، با قدرت جلوی زیاده خواهی های استکبار ایستاد است.


وی ادامه داد: امروز سران کاخ سفید اقرار دارند، اگر بخواهند صلح و ثبات در جهان حاکم شود باید جمهوری اسلامی یک طرف معادله قدرت باشد.


ایران جز هفت کشور توانمند دنیا در عرصه چرخه سوخت هسته ای است

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران جز11 کشور دنیاست که توان غنی سازی هسته ای دارند، عنوان کرد: همچنین کشور ایران جز هفت کشور توانمند دنیا در عرصه چرخه سوخت هسته ای است.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه ایران تا قبل از این محتاج سلاح های خارجی کم ارزش بوده است، اذعان داشت: امروز به برکت انقلاب و تکیه بر توان جوانان، جمهوری اسلامی زیردریایی و موشک های دور برد و جنگنده ها ساخت داخل دارد.


وی خاطرنشان کرد: موشک های دورود برد ایران اسلامی خواب و آرامش را از استکبار گرفته است.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه دشمنان مجبور هستند پیشرفت های هوا، فضای ایران را تحمل کنند، ادامه داد: دستیابی ایران به فناوری هوا و فضا نشان دهنده این است که ایران به زیرساخت ها و پیش نیاز های این حوزه دست یافته است.


مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با پرتاب ماهواره به قدرت بازدرندگی دست یافته است، افزود: درعرصه موشک های بالستیک جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر توان علمی جوانان خود می تواند عرض اندام می کند.


وی اذعان داشت: پایگاه های موشکی آمریکا در بحرین وهند به عنوان نزدیکترین و دورترین پایگاه و اسرائیل قلب تپنده استکبار از برد موشک های ساخت جوانان ایرانی که فرزندان جبهه و جهادهستند،در امان نیست.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه آمریکا در سی و پنج سال گذشته عنوان می کند تمام گزینه ها روی میز است، افزود: آمریکا چرا تاکنون جرات عملی کردن این گزینه ها را ندارد.


وی خاطرنشان کرد: با کوچکترین تهدید نسبت به ایران گرد و غبار موشک های ایران در تلاویو به آسمان خواهد رسید.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن چند پیام دارد، بیان کرد: اولین پیام خطاب به رهبری است، مردم آمده اند که بگویند: کوفه و کربلا دیگر تمام نخواهند شد و مردم آمده اند تا از نظام پاسداری کنند و بگویند رهبر، از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن.


کوچکترین ابهامی در مسئله هسته ای برای مردم قابل قبول نیست


مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دومین مخاطب حضورمردم مسئولان و دولتمردان هستند، ادامه داد: مردم آمده اند بگویند دولتمردان با حضور مردم و پشتوانه مردمی احساس ضعف نخواهند کرد.


حجت الاسلام ذوالنور افزود: مردمی که نوزادان خود را بغل کرده و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن حماسه آفریده اند، به دولتمردان می گویند با مذاکره کنندگان با قوت قلب حرف بزنند و زبان خواهش نداشته باشند.


وی تاکید کرد: مردم می خواهند مسئولان در مذاکرات به فکر قربانی کردن منافع ملی نباشند، غرورملی را زیرپانگذارند و در مقابل قدرت ها قاطعانه بایستند و در برابر آنها کوتاه نیایند.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه کوچکترین ابهامی در مسئله هسته ای برای مردم قابل قبول نیست، عنوان کرد: مسئولان در مذاکرات باید بدون ابهام حرکت کنند.


وی با بیان اینکه مردم حق دارند نگران باشند، خاطرنشان کرد: باید روسای کمیسیون های مجلس باید در جریان مذاکرات باشند.


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه مردم نامحرم نیستند، خاطرنشان کرد: نباید مردم و منتقدان این حوزه را بی سواد تلقی کرد، بلکه شفاف سازی در این حوزه باید در راس فعالیت گروه مذاکره کننده باشد.


وی کوچکترین ابهامی در مسئله هسته ای برای مردم قابل قبول نیست با بیان اینکه دشمنان اسلام سومین گروه مخاطب مردم در راهپیمایی 22 بهمن است، خاطرنشان کرد: این مردم نسل خون و حماسه و ایثار هستند.


تبعیت ولایت رمز موفقیت ملت ایران است


حجت الاسلام ذوالنور با بیان اینکه مردم حافظ دستاوردهای انقلاب و نظام هستند، افزود: استکبار بداند که این مردم با رهنمود های مقام معظم رهبری جهت مقابله با دسیسه های دشنمان قاطعانه ایستاده اند.


مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه‌ پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ولایت رمز موفقیت انقلاب ملت ایران است، افزود: در سایه رهنمود ها و هوشیاری ولایت تاکنون دسیسه های دشمنان خنثی شده است.پ


وی با بیان اینکه امروز مهم ترین هدف دسیسه های دشمنان جایگاه ولایت است، افزود: دشمنان در سایه این دسیسه ها می خواهند مردم را از ارزش های انقلاب دور کنند.


حجت الاسلام ذوالنورحضور مردم لرستان را در راهپیمایی 22 بهمن بی نظیر خواند و گفت: مردم استان لرستان هرگز علیه نظام اقدام نکرده اند وبا آرمان گرایی و غیور مردمی همواره پاینبدی به ارزش های خود را به رخ جهانیان کشیده اند.


پایان پیام/

کد خبر 342500

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha