شعار های مردم در حقیقت علیه اشغالگری و تهدید است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه جیرفت در جمع راهپیمایان 22 بهمن جیرفت، شعار مرگ برآمریکا را در حقیقت شعار علیه اشغالگری، تهدید و علیه کسانی دانست که با داشتن مخوفترین زندان ها، فریاد حقوق بشری سر می دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام اصغر عسکری پیش از ظهر امروز و در جمع راهپیمایان 22بهمن در جیرفت با تقدیر از حضور همیشگی مردم، شعار مرگ بر آمریکا را مرگ بر ظالم و مرگ بر اشغالگری کسانی که ملت ها و کشور ها را زیر سلطه خود در آورده اند دانست و گفت: آنها باداشتن مخوف ترین زندان های جهان شعار حقوق بشر سر می دهند.


نماینده ولی فقیه بیان داشت: مرگ بر جاسوسی که شما سر می دهید، علیه کسانی است که جاسوسی حکومتی می کنند و ملتها را از حقوق خود نسبت به علوم و نیازمندی هایی برای رشد و تعالی باز می دارند.


وی افزود: شما در حقیقت بر علیه تهدید شعار می دهید، علیه کسانی که هر روز اعلام می دارند همه گزینه ها روی میز است و با بی عدالتی و چپاول گری قصد سلطه گری دارند.


حجت الاسلام عسکری اسرائیل را پدیده ای شوم دانست و گفت: ملت مسلمان ایران بعد از 35سال از پیروزی انقلاب در مقابل همه توطئه ها ایستاده است.


امام جمعه جیرفت بیان داشت: این ملت مترصد آن است که با کمترین تهاجم تمام جریان های سیاسی سلطه گر و شوم، چون صهیونیست را به زباله دان سیاسی اندازد.

 

وی خطاب به دشمنان ایران گفت: امروز توانمندترین قدرت منطقه در خاورمیانه ایران است و اگر چه شما این ملت را تحریم کردید، اما به استقلال علمی، سیاسی و اقتصادی رسیده است.


عسکری تصریح کرد: هر انقلاب و حرکت سیاسی نیاز به سه ضلع اصلی دارد که اگر هر کدام نباشد آن انقلاب ماندگار نیست و یکی از این اضلاع حمایت‌های مردمی است که در جریان به پیروزی رسیدن این انقلاب نمایان بود.

 

امام جمعه جیرفت، دومین ضلع را رهبری دانست که اگر از رهبری دشمن‌شناس، با صلابت و ... برخوردار نباشند و همه مردم هم به صحنه بیایند آن انقلاب به سرانجام نمی‌رسد.


عسکری تصریح کرد: سومین ضلع، برخورداری از اهداف مقدس است، بهترین ملت‌ها و رهبران اگر آرمان‌های مقدس نداشته باشند، کج‌روی موجب نابودی حرکت آن‌ها می‌شود.


امام جمعه جیرفت ادامه داد: قیام ما بر حق و در راه خدا است، اگر تمام شرق و غرب دست به دست هم دهند و بخواهند در برابر حق بایستند، نابود می‌شوند.

 

 پایان پیام/

کد خبر 342571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha