فرهنگ عاشورا گزینه روی میز ملت ایران است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه اردبیل با بیان اینکه تمام یاوه گویی استکبار پوچ است، گفت: فرهنگ عاشورا گزینه روی میز ملت ایران است.

به گزرش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، عظیم تیموری فرمانده سپاه ناحیه اردبیل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با چن تن از خبرنگاران خبرگزاری ها، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروزه به برکت پشتوانه و حضور مردم و رهبری داهیانه ولایت فقیه، به یک ظرفیت بی‌بدیل و کشوری با اقتدار در عرصه جهانی و بین‌المللی تبدیل شده است که همگی اینها در سایه ادامه دادن فرهنگ حاکم بر عاشورا بوده است.


وی، ضرورت تبیین اموزه های فرهنگ عاشورا و اسلام را یاداور شد و افزود: فرهنگ ظلم ستیزی و مقاومت در برابر سختی ها آموزه هایی است که ملت ایران با تاسی به فرهنگ عاشورا و پیروی از سیره اهل بیت(ع) یاد گرفته است و در ادامه این راه هیچ قدرتی قادر به مقابله با این ملت نیست.


تیموری، با اعلام اینکه ملت ایران امروز در این راهپیمایی عظیم به سران استکبار ثابت کردند که هنوز هم به آرمان های انقلاب و شهدا وفادار بوده و ذره ای از اصول خود عدول نخواهند کرد، ادامه داد:ضرورت دارد که ادبیات انقلاب بیش از پیش در جامعه ساری و جاری شود چراکه هنوز با نقطه آرمانی فاصله داریم.


فرمانده سپاه ناحیه اردبیل، با اشاره به این مطلب که گزینه های روی میز آمریکا و استکبار، شعارهای توخالی ای بیش نیست، تصریح کرد: فرهنگ عاشورا، مقاومت، استکبار ستیزی، مقابله با تهاجم فرهنگی و عشق به امام حسین (ع) گزینه های روی میز ملت ایران است.


این مقام مسئول، با تاکید بر اینکه به یقین مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه حضور مردم در صحنه پیروز مذاکرات هستند، اضافه کرد: ملت ایران به هیچ وجه از خواسته های خود کوتاه نمی اید چراکه دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای و دیگر انرژی های نو حق مسلم ملت ایران بوده و هیچ کشوری نمی تواند این حق را نادیده بگیرد.


تیموری، در پایان سخنان خود با بیان این مطلب که این انقلاب به دست جوانان پرشور و انقلابی به صاحب اصلی اش حضرت ولی عصر (عج) سپرده می شود، خاطر نشان کرد: بعد از انقلاب اسلامی توطئه های متعددی علیه این انقلاب به اجرا درآمد و استکبار تمام توان خود را برای براندازی این نظام به کار بست ولی تاکنون به لطف خداوند و حضور مردم در صحنه تمام این توطئه ها خنثی شده است.


پایان پیام/
 

کد خبر 342583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha