تقدیر امام جمعه و استاندار زنجان از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری شبستان: امام جمعه و استاندار زنجان با صدور بیانیه ای مشترک؛ از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی امام جمعه و جمشید انصاری استاندار زنجان در بیانیه ای اعلام کردند، حضور باشکوه و پر از شور شما مردم استان که بار دیگر یکی از بی‌نظیرترین حماسه‌های حضور مردمی را خلق کرد، نشانگر تصویر بی‌بدیلی از وحدت، همبستگی، هوشمندی و بیداری مردمی است که با درک حساسیت شرایط بین‌المللی و منطقه‌ای همواره با همین حمایت و ایستادگی‌ها موجبات حفظ و تثبیت و تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است.

 

در ادامه این پیام آمده است: در حقیقت همین ثروت عظیم است که مایه عزت و استقلال این کشور بوده و امروز نیز با نشان دادن حضور گسترده، پایبندی خود را به ارزش‌های گرانقدر خون شهدا، آرمان‌های امام (ره) و تبعیت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری به عنوان عمود و خیمه این نظام اثبات کردید.

 

در پایان تصریح شده است، بدینوسیله ضمن سپاس و تقدیر از حضور همه اقشار مردم در جای جای استان، این همه شور و شعور را پاس داشته و بار دیگر این حماسه عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و همه مردم عزیز استان زنجان تبریک می‌گوییم.
 

پایان پیام/

کد خبر 342631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha