مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در زنجان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان گفت: مرحله شهرستانی پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت همزمان با سراسر کشور روز جمعه (25 بهمن) برگزار می شود.

قاسم صیادی با تاکید بر اهمیت مسابقات مهارت به خبرنگار شبستان در زنجان اظهار داشت: مسابقات مهارت در استان نهادینه شده و با توجه به اینکه تیم مهارتی استان زنجان در چهار سال گذشته رتبه اول کشوری و رتبه دوم جهانی را در مسابقات 2013 آلمان در رشته رباتیک کسب کرده، بیانگر این است که پتانسیل و ظرفیت جوانان استان ما بسیار بالاست.


وی با اشاره به اینکه مسابقه ملی مهارت یکی از مهمترین رخدادهای علمی و فنی است که هر ساله در سطح کشور بصورت شهرستانی، استانی و کشوری و هر دو سال یکبار به صورت جهانی اجرا می شود، خاطرنشان ساخت: این مسابقات با هدف شناسایی استعدادهای جوانان و نوجوانان و ایجاد رقابت های سالم و حضور در عرصه های کشوری و جهانی برگزار می شود.
 

این مقام مسئول افزود: علاقمندان و دانشجویان در دانشگاههای استان، آموزشکده های فنی و حرفه ای، مراکز علمی کاربردی، دانش آموزان در هنرستان های فنی وحرفه ای و کار و دانش و کارآموزان در مراکز آموزش فنی وحرفه ای می توانند در این مسابقات ثبت نام کنند.


صیادی با اشاره به اینکه حداقل سن ثبت نام 15 سال و حداکثر سن در رشته های انفرادی 21 سال و در رشته های تیمی 24 سال می باشد، گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات روز جمعه (25 بهمن)همزمان با سراسر کشور با حضور 2 هزار و 494 نفر از داوطلبین در استان زنجان برگزار می شود.

 

به گفته مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان داوطلبین می توانند با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir و وارد کردن مشخصات فردی، کد رهگیری و یا با مراجعه به محل ثبت نام خود کارت ورود به جلسه را دریافت کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 343023

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha