خارج شدن 3 هزار و 500 نفر از چرخه حمایتی کمیته امداد همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، از خارج شدن 3 هزار و 500 نفر از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان از چرخه حمایتی خبر داد.

علیرضا ابراهیمی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: یکی از برنامه های کمیته امداد، خارج شدن 10 درصد از خانواده های تحت پوشش طی هر سال از چرخه حمایتی این نهاد است.


وی با اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن 100هزار نفر از خانواده های نیازمند و محروم استان اضافه کرد: طی این برنامه، سالیانه 3 هزار و 500 نفر باید از این چرخه حمایتی خارج شوند.


وی با بیان اینکه این برنامه درصورتی انجام می شود که ایجاد اشتغال برای این خانواده ها عملی شود، تصریح کرد: ایجاد درآمد ماهیانه و ثابت مدنظر این نهاد انقلابی است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در ادامه گفت: ایجاد اشتغال و تامین جهیزیه در حوزه جوانان تحت پوشش، مهمترین دغدغه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان است.


ابراهیمی با تاکید بر کمک هرچه بیشتر خیرین همدانی به افراد نیازمند جامعه اظهار داشت: یکی از برنامه های مهم در راستای اشتغالزایی، توسعه بیمه های تامین اجتماعی این افراد است تا در آینده نیز دچار مشکلات مالی نشوند.


پایان پیام/

کد خبر 343036

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha