اختتامیه جشنواره نخستین شعر نماز استان یزد 27 بهمن ماه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ار برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره شعر نماز استان در 27 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یزد، بهرام عبدالحسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز ( 24 بهمن) طی نشستی از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره شعر نماز استان در 27 بهمن خبر داد.
 

وی افزود: جشنواره استانی شعر نماز که به علت بارش برف شدید استان یزد به تعویق افتاده بود، به میزبانی شهرستان مهریز و با حضور هنرمندان سراسر استان برگزار می‌شود.


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: 175 اثر به نخستین جشنواره استانی شعر نماز از سراسر استان یزد ارسال شده است.


وی افزود: این جشنواره با رویکرد دینی به ویژه نماز، شناسایی استعدادهای ادبی و هنری جامعه هنرمندان در راستای صیانت و پاسداشت از سرمایه‌های علمی و هنری، بهره‌مندی از نظرات هنرمندان کشور و استفاده از ظرفیت بالای هنر در گسترش فرهنگ نماز اول وقت برگزار می‌شود.


عبدالحسینی تصریح کرد: نماز و شهدا در دفاع مقدس، نماز و سبک زندگی اسلامی، نماز و فرهنگ و هنر، نماز و رشد و تعالی، نماز و جوانان موضوعات این جشنواره است.


وی گفت: به نفرات اول تا چهارم تندیس جشنواره، لوح تقدیر به همراه کارت هدیه تا مبلغ پنج میلیون ریال اهدا می‌شود.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 343052

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha