2 قاری بین المللی مصری در محفل های انس با قرآن کریم در فارس

خبرگزاری شبستان: مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه 150 محفل انس با قرآن کریم در سراسر فارس برگزار می شود، گفت: 2 قاری بین المللی مصری در محفل های انس با قرآن کریم در فارس حضور می یابند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید ولی الله محمودی نژاد، مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی فارس، امروز (26بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه محفل های انس با قران کریم از روز 27 بهمن آغاز می شود تا روز ششم اسفند ماه ادامه خواهد داشت، گفت: کمیته محافل تشکیل شده است و تمام نهاد های فرهنگی و دارالقرآن هایی که در دانشگاه ها و آموزش و پرورش و ادارات مستقر هستند همکاری موثری دارند.


وی با اشاره به اینکه در این کمیته تمامی نهاد ها و ادارات دخیل هستند، اضافه کرد: اکثر محافل را در مساجد، بقاع متبرکه و مراکز آموزشی همچون مدارس و دانشگاه ها برگزار خواهیم کرد.

 

محمودی نژاد با اشاره به اینکه از 150 محفل انس با قرآن که همزمان با برگزاری مسابقات قرآن کریم در شیراز برگزار می شود، 95 محفل در شیراز و مابقی در سراسر استان خواهد بود، تصریح کرد: احمد شحات احمد و میثم تمار 2 قاری بین المللی مصری هستند که در برخی از این محافل به قرائت قرآن کریم می پردازند.


بر اساس این گزارش در ادامه، سیده معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان استانداری فارس نیز برگزاری این مسابقات را به برکت حضرت شاهچراغ (ع) عنوان کرد و از تمام فعالان حوزه قرآنی خواست تا در این برنامه های عظیم قرآنی حضور یابند.

 

این گزارش می افزاید در ادامه، حجت الاسلام علی سقاچی، مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز نیز گفت: تمام تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر شیراز به تبلیغات مسابقات قرآنی اختصاص خواهند یافت.

 

خاطر نشان می شود، سی و ششمین مسابقات کشوری قرآنی کریم از اول اسفند به مدت یک هفته در شیراز برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 343475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha