اجرای نقد و بررسی فیلم "معراجی ها" با حضور کارگردان فیلم در شیراز

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: سعی داریم نقد و بررسی فیلم های "معراجی ها" و "چ" را با حضور کارگردانان این فیلم های ارزشی دفاع مقدس در شیراز اجرایی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، احمد همتی بوشهری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، امروز (26بهمن) در جمع خبرنگاران از رونمایی قرآن کتابت شده توسط خواهران هنرمند خوشنویس در شیراز در حاشیه مسابقات کشوری قرآن کریم خبر داد و گفت: 60 غرفه تا روز 28 بهمن ماه ایجاد و تحویل خواهیم کرد تا در این غرفه ها معرق، منبت، کتابت قرآن به صورت زنده در غرفه ها صورت گیرد.
 

وی با اشاره به اینکه دشمنان بشریت با پیشرفته ترین ابزار به فرهنگ و اخلاق هجوم آورده اند، اضافه کرد: برگزاری مسابقات قرآنی فرصتی استثنایی برای بهره گیری از این کتاب ارزشمند است.


دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس قرآن را منشا عدل و قانون در جامعه بشری دانست و اضافه کرد: تمام تشکیلات اداره کل در خدمت مسابقات قرآن خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه در پرتو انقلاب اسلامی این فرصت ایجاد شده تا در استان قرآنی فارس مسابقات کشوری قرآن برگزار شود، افزود: این آزمونی برای استان فارس است که مسئله قطب قرآنی بودن خود را به کشور ثابت کند چرا که اکنون در استان 60 موسسه قرآنی با 400 شعبه در سراسر کشور به ارائه برنامه های قرآنی می پردازند.

 

همتی بوشهری تاکید کرد: سعی داریم نقد و بررسی فیلم های "معراجی ها" و "چ" را با حضور کارگردانان این فیلم های ارزشی دفاع مقدس در شیراز اجرایی کنیم.

 
خاطر نشان می شود، سی و ششمین مسابقات کشوری قرآنی کریم از اول اسفند به مدت یک هفته در شیراز برگزار می شود.


پایان پیام/
 

 

کد خبر 343567

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha