پس از بازی در فیلم شیار 143 مفاهیم تازه ای از بازیگری برایم روشن شد

خبرگزاری شسبتان: برگزیده بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر گفت: بعد از بازی در نقش الفت در "شیار 143" نتایج و مفاهیم تازه ای از بازیگری برام روشن شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، مریلا زارعی،  از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون و برگزیده بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، نقش الفت در فیلم شیار 143 را نقشی سخت و دلچسب اما انتخاب آن را ریسک و خطر در سبقه بازیگری خود دانست و درجمع خبرنگاران اظهار کرد: در این نقش به کمک خداوند متعال و قلم توانای  نرگس آبیار، کارگردان این فیلم توانستم وظایفم را به درستی انجام دهم.


وی با اشاره به اینکه تاثیری که این فیلم روی مخاطبان گذاشت تعریف جدیدی از نقش برای من در برداشت، افزود: در طی سال هایی که نقش های مختلفی بازی کرده ام خوشبختانه نقش هایم در بین مخاطبان و منتقدین جایگاه خوبی داشته است.


زارعی خاطر نشان ساخت: بعد از بازی نقش الفت در فیلم شیار 143 نتایج و مفاهیم تازه ای از بازیگری برام روشن شد که باید پس از این به شیوه ای عمیق تر با کار و حرفه ام برخورد کنم و تلاش خواهم کرد که حس و حال که در این فیلم داشتم را در سایر فیلم ها نیز داشته باشم.

 

برگزیده بهترین بازیگر نقش اول زن در سی و دومین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه بازی نقش الفت باعث شد به مرور احوالم پخته تر شود و حال من مانند حال همه کسانی است که بعد از دیدن این فیلم به آن ها دست می دهد، گفت: در حقیقت صاحب اصلی فیلم باعث شد که این فیلم در جامعه تا این حد تاثیرگذاری داشته باشد.

وی با بیان اینکه احساسات مردم پس از تماشای این فیلم برای من ارزش بیشتری داشت تا دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن، تاکید کرد: بازیگری و کار در سینما را به دلیل آنکه امواج و آثاری در جامعه می گذارد انتخاب کردم .


بنابرگزارش شبستان در ادامه محمد حسین قاسمی، تهیه کننده فیلم "شیار 143" به همکاری  13ساله با نرگس آبیار  اشاره کرد و گفت: در زمینه کارهای داستانی با خانم آبیار که اولین کار وی فیلم" اشیاء از آنچه به شما می بینید نزدیکترند" و در جشنواره های داخلی و خارجی برخورد مناسبی را از سوی منتقدین شاهد بود، همکاری کرده ام.


وی دغدغه هر تولید کننده ای پس از تولید کار را پخش آن دانست و اظهار داشت: در پخش فیلم عواملی همچون پخش کننده، شورای نمایش فیلم، بخش دولتی و غیره دخیل هستند و تلاش می کنیم که بهترین زمان را برای اکران فیلم در نظر بگیریم.


قاسمی با اشاره به اینکه برخی از دانشگاه های کشور درخواست اکران فیلم را در دانشگاه های خود داشته اند، اذعان کرد: مهم اینست که فیلم ما دیده شود.

 

بنا بر این گزارش، نشست سینمایی و مطبوعاتی فیلم"چ مثل چمران" هم قرار بود با حضور کار گردان آن انجام شود که جلسه لغو و ابراهیم حاتمی کیا در پیامی توسط پژمان لشگری پور مدیر برنامه های خود ابراز کرد: من معتقدم جشنواره باید دنباله روی هویت انقلاب باشد و در این زمینه انتقاداتی دارم و به همین دلیل ترجیح می دهم فعلا سکوت کنم تا فضا مکدر نشود.


 لشگری پور، مدیر برنامه حاتمی کیا، با اشاره به اینکه حاتمی کیا در روند مدیریت جشنواره فیلم فجر و واکنش های منفی مدیران نسبت به شیار 143 انتقادهایی داشته است، گفت: حاتمی کیا ترجیح می دهد در این مقطع سکوت کرده و در نشست خبری شرکت نکند.


وی از اکران نوروزی فیلم " چ " در دو سینما مشهد در دهه پایانی اسفند و نوروز جاری خبر داد و تصریح کرد: شاید در آن مقطع فرصت برای حضور حاتمی کیا در بین اصحاب رسانه و سینما فراهم باشد و در مشهد نشست خبری داشته باشد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 343989

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha