استقبال خوب مردم مشهد از یازدهمین جشنواره فیلم فجر

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: علیرغم برخی مشکلات در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر ولی با اهتمام متولیان ذیربط این دوره جشنواره با استقبال خوب مردم این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد،سعید سرابی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی شب گذشته(27بهمن) در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد اظهار کرد:علیرغم برخی مشکلات در برگزاری جشنواره بین المللی فیلم فجر ولی با اهتمام متولیان ذیربط این دوره جشنواره با استقبال خوب مردم این شهر برگزار شد.


سرابی با اشاره به قابلیت های سینماهای مشهد از حیث امکانات دیجیتالی گفت: امید است با توسعه کمی و کیفی این امکانات در سنوات آینده امکان اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم فجردرسایر شهرستانهای استان و تعداد بیشتری از سالن های سینمایی مشهد فراهم شود.


بنا بر گزارش شبستان در ادامه علی اصغر رشید، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: امیدوارم با اهتمام دست اندرکاران ذیربط شاهد پیشرفت هر چه بیشتر این قبیل جشنواره ها در سال های آتی باشیم.


وی با بیان اینکه این دوره از جشنواره فیلم فجر در مشهد با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، خاطر نشان کرد: با زبان گویای هنر می توان امید ها را در دلها زنده کرد و نشاط و شادابی را برای جامعه به ارمغان آورد.


گفتنی است، در پایان آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از دست اندرکاران فیلم های "چ مثل چمران" و "شیار 143" که در نظر سنجی های مخاطبین یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم فجر مشهد بیشترین رای را به خود اختصاص داده بودند، تجلیل شد.
 

پایان پیام/

 

 

کد خبر 344028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha