اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در خوزستان

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، از آمادگی کامل جوانان این جمعیت برای اجرای چهاردهمین دوره طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی سال ۹۳ خبر داد.

دکتر علی خدادادی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، با بیان این مطلب گفت: سال های گذشته این طرح با عنوان راهنمایی مسافران نوروزی برگزار می شد که با بازنگری در آن، با عنوان ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی تغییر نام یافته است.

 

وی هدف از اجرای طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز دانست و تصریح کرد: این طرح نوروزی در 22 شهرستان خوزستان به صورت همزمان از 27 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 برگزار می‌ شود.

 

دکتر خدادادی، با بیان اینکه شعار طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی امسال «بی‌گدار به آب نزنیم، ظریف برانیم» عنوان شده است، افزود: امسال در این طرح یک هزار عضو جوان جمعیت هلال احمر خوزستان در 45 پست ایمنی و سلامت مسافران نوروزی مشارکت خواهند داشت.

 

به گزارش روابط عمومی هلال احمر خوزستان، وی با اشاره به اینکه اعضای جوان در این طرح آماده خدمت رسانی به هموطنان هستند، اضافه کرد: مأموریت این طرح ارتقا و تغییر نگرش شهروندان برای کاهش رفتارهای پرخطر در مسافرت و افزایش بهداشت جسمی و روانی خانواده ‌ها در طول سفر است.

 

وی از برپایی تعدادی خیمه نماز در کنار پست های جوانان هلال احمر خبر داد و خاطر نشان کرد: در سال ‌های گذشته، جوانان هلال احمر به راهنمایی مسافران نوروزی نسبت به مبادی و مقاصد سفر، اماکن تاریخی و مذهبی شهر و نقشه ‌خوانی برای مسافران می ‌پرداختند.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 344255

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha