6 فیلم از همدان به جشنواره بین المللی فیلم 100 راه یافت

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اعلام کرد: 6 فیلم از انجمن سینمای جوانان همدان در نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 حضور دارند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، خسرو بیات با اعلام این خبر افزود: فیلم های کوتاه "این نیمکت شخصی است" ساخته پوریا دایلر ، "کم بود" و "زیاد بود" ساخته عطا مبارکی نوین، و انیمیشن "آبنبات چوبی" ساخته یاکبر تراب پور از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران؛ دفتر همدان به بخش غیر رقابتی جشنواره فیلم 100 راه پیدا کردند.

  

وی اضافه کرد: مهران دوستی از فیلمسازان انجمن سینمای جوانان همدان نیز با دو فیلم داستانی به نام های "بدون هم" و "سرقت" که به صورت مستقل ساخته شده است توانست در بخش رقابتی این جشنواره حضور پیدا کند.

 

 وی اظهار کرد: 108 فیلم از 24 استان کشور در نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای حضور دارند.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، وی خاطر نشان کرد: این جشنواره با شعار سینمای اخلاق؛ در چهار بخش اصلی، بین الملل، سینمای اخلاق و چشم انداز 1404 از 7 تا 9 اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد.

 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان ابراز امیدواری کرد فیلمسازان استان همدان بتوانند در این جشنواره پتانسیل های فیلمسازی در استان همدان را آشکار کرده و حضور موفقیت آمیزی داشته باشند.

 

 پایان پیام/

کد خبر 344440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha