شهید مطهری از معماران نظام فکری انقلاب اسلامی ایران بود

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، با اشاره به آثار و اندیشه های شهید مطهری، گفت: این شهید بزرگوار از معماران نظام فکری انقلاب اسلامی ایران بود.

حجت الاسلام علی معبودی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، به خبرنگار شبستان گفت: شهید مطهری عمر شریفش را در راه اسلام صرف کرد.
 

 وی یکی از کارهای این شهید را مقابله با کج روی و جریانات فکری آن دوره عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در طهارت روح و قدرت بیان کم نظیر بود.
 

حجت الاسلام معبودی، با استناد به فرمایشات امام راحل (ره) گفت: به فرموده آن حضرت شهید مطهری از معماران فکری نظام جمهوری اسلامی بود.
 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان ادامه داد: شهید مطهری با بصیرت وافری که نسبت به مسائل روز داشتند توانستند جریانات فکری منحرف را شناسایی و با شجاعت تمام در مقابل آن ایستادگی کنند.
 

وی نظام جمهوری اسلامی را نظامی مبتنی بر اسلام ناب محمدی عنوان کرد و گفت: این نظام با رهبری امام و روحانیت اصیل تحقق یافته است بنابرین باید آثار و اندیشه های شهید مطهری بین جوانان اشاعه پیدا کند.
 

به گفته حجت الاسلام معبودی، اگر بخواهیم حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم باید با اسلام ناب محمدی و روحانیون در ارتباط باشیم.
 

وی انتقال آرمان های آن شهید به بسیجیان سپاه را یک ضرورت انکار ناپذیر عنوان کرد و ادامه داد: باید اندیشه های شهید مطهری در پیکری سپاه و بسیج جریان داشته باشد.
 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهید مطهری تربیت شده مدرسه علم و قرآن است، افزود: شهید مطهری مجاهد عرصه علم و دانش است.
 

حجت الاسلام معبودی، معرفی این شخصیت بزرگ را بعنوان الگویی بین اقشار جامعه یک ضرورت خواند و گفت: اساس سپاه و بسیج بر محور اعتقادات و معنویت است وهمین مکتبی بودن موجب ایجاد رعب و وحشت بین دشمنان این نظام شده است.
 

پایان پیام/

کد خبر 34460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha