اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، خواست عمومی مردم است

استاندار ایلام گفت: اجرای طرح هدفمند سازی یارانه، هم اکنون به یک مطالبه جدی و عمومی، از سوی مردم تبدیل شده است.

مجتبی اعلایی، صبح امروز(16 آذر)، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: تا کنون، مردم بالاترین سطح همراهی و مشارکت را از خود نشان داده اند که نشان از اوج بینش و هوشمندی آن هاست.

 

وی، تصریح کرد: طرح جامع اطلاع رسانی و تبلیغات قانون اجرای هدفمند کردن یارانه ها تهیه شده و در یک پروسه یک ساله جهت آگاهی بخشی هر چه بیشتر به افکار عمومی استان، اجرایی می شود.

 

استاندار ایلام، ابراز کرد: اطلاع رسانی و تبلیغات در این طرح، باید به گونه ای عمل کند تا علاوه بر ارائه آگاهی بخشی در خصوص اصلاح قیمت ها، نحوه صحیح مصرف در زندگی روزمره مردم را نیز پردازش کند.

 

اعلایی، یادآور شد: بایستی حوزه اطلاع رسانی و تبلیغات طرح هدفمند کردن یارانه ها را به صورت علمی مدیریت نموده و از ظرفیت تمام رسانه ها، مطبوعات و ابزارهای تبلیغی استفاده بهینه شود.

 

وی، افزود: باید مجموعه ای از ابزارهای تبلیغی و فرهنگ ساز، در کنار هم تدارک دیده شود تا به صورت عمیق به این موضوع پردازش و تبیین شود.

 

استاندار ایلام، با تأکید بر این که ترویج و توسعه فرهنگی، نیازمند طرح‌های زیرساختی و دراز مدت است، افزود: اصلاح الگوی مصرف در بین خانواده ها، یک اصل بسیار مهم برای توسعه اقتصادی جامعه است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 3451

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha