اعزام 51 دانش آموز نخبه کردستانی به سرزمین وحی

خبرگزاری شبستان: مدیر کل آموزش و پرورش کردستان از اعزام 51 نفر از نخبگان دانش آموزی استان در روزهای هفتم و هشتم اسفند جاری به عمره مفرده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، سالار عرفانی نسب، مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، امروز ( 30 بهمن) در دیدار دانش آموزان عمره گذار استان با نماینده ولی فقیه گفت: یکی از کارهایی که از سال 82 در آموزش و پرورش نهادینه شده است اعزام دانش آموزان به سفر معنوی عمره مفرده است.


وی با بیان اینکه از سال 82 تاکنون 775 نفر از دانش آموزان استان توفیق تشرف به سرزمین وحی را پیدا کرده اند گفت: امسال نیز از سراسر کشور 2هزار و 400 دانش آموز در نیمه اول اسفند به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.


مدیر کل آموزش و پرورش کردستان، سهم استان را در این میان 51 نفر عنوان کرد و اظهار داشت: این تعداد براساس فرایندهایی که تعریف شده است از میان 235 دانش آموز متقاضی به این سفر انتخاب شده اند.


وی با بیان اینکه انتخاب برای تشرف به این سفر ارزشمند نخبه بودن در زمینه های مختلف قرآنی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و غیره بوده است تصریح کرد: این دانش اموزان از ایستگاه پروازی تهران عازم می شوند.


به گفته وی، از میان 21 مربی متقاضی برای همراهی دانش آموزان در این سفر چهار نفر انتخاب شده اند.


عرفانی نسب خاطرنشان کرد: با هماهنگی های مختلف دورهای آموزشی که لازمه این سفر معنوی است برای دانش آموزان برگزار شده و این افراد تمامی ضروریات لازم در این راستا را فرا گرفته اند.
 

پایان پیام/

کد خبر 345115

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha