سومین یادوراه شهدای ورزشکاراستان قم برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: عباس جهان بینی از برگزاری سومین یادواره شهدای ورزشکار قم پنجشنبه (فردا) اول اسفندماه در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم خبر داد.

عباس جهان بینی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم در گفتگو با خبرنگار شبستان در قم، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای ورزشکار استان قم گفت: سومین یادواره شهدای ورزشکار استان قم پنج شنبه اول اسفند در قم برگزار می شود.

وی افزود: مراسم یادواره شهدای ورزشکار برای نخستین بار در سال87 و در سال گذشته برای دومین بار با همکاری نهادهای مختلف در استان قم برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد: در همین راستا سومین یادواره شهدای ورزشکار با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای ورزشکار برگزار می گردد.

جهانبینی تصریح کرد: این یادواره با همکاری اداره کل ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی استان قم، سپاه علی ابن ابیطالب (ع) و بسیج ورزشکاران سپاه استان قم روز پنجشنبه (فردا) اول اسفند با حضور خانواده‌های شهدای معزز دفاع مقدس و به وی‍ژه خانواده شهدای ورزشکار، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش قم، یاد و خاطره شهدای ورزشکار گرامی داشته خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال‌های جنگ حق علیه باطل بیش از شش هزار شهید سرافراز از استان قم در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از کیان ایران اسلامی جان نثاری کردند که در بین آنها نزدیک به 200 شهید ورزشکار نیز حضور داشتند که در حال حاضر نام بسیاری از این عزیزان سرافراز و گرانقدر بر سردرب اماکن ورزشی استان قم نقش بسته است.


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اظهار داشت: درمیان این شهدای ورزشکار شهداس ورزشکار استان قم بیشتردررشته فوتبال بوده و سایرین نیزدررشته های رزمی، تکواندو، تنیس روی میز، تیراندازی، والیبال، بسکتبال، هندبال، کشتی، جودو، دو و میدانی و کیک بوکسینگ فعایت داشته اند.

جهانبینی در ادامه گفت: ستاد یادواره شهدای ورزشکار استان از عموم مردم و به ویژه خانواده‌های شهدا و همرزمان شهدای استان قم درخواست کرد در صورت برخورداری از اطلاعات مربوط به شهدای ورزشکارعکس،‌ فیلم، وصیت نامه، زندگی‌نامه و خاطره آنان را به بسیج ورزشکاران سپاه علی ابن ابیطالب (ع) تحویل دهند.

وی در پایان گفت: یادواره شهدای ورزشکار ساعت 18 روز پنجشنبه اول اسفند ماه در تالار بعثت فرهنگسرای جوان قم واقع در انتهای بلوار امام موسی صدر جنب نمایشگاه دائمی شهر قم برگزار خواهدشد.

پایان پیام/
 

کد خبر 345272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha