لزوم اجرای دستورات رهبری برای خودکفایی/روحانیت عامل به گفتارشان باشند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: اجرای دستورات رهبر معظم انقلاب درباره خودکفایی کشور برای مسئولان ومردم ضروری است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در خطبه های نماز عبادی و سیاسی جمعه اصفهان به دستورات ویژه مقام معظم رهبری در خصوص مسائل اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: باید به توانمندی های درون کشور بنگریم و بهره ببریم که این موضوع سبب پیشرفت اقتصاد کشور می شود.


وی افزود: اجرای دستورات رهبری برای خودکفایی کشور برای مسئولان ومردم ضروری و در پیشرفت همه جانبه و خصوصا مسائل اقتصادی موثر است و به خودکفایی کشور بسیار کمک می کند و باید همه برای خودکفایی کشور در بخش های مختلف تلاش کنیم.


وی یادآورشد: برای خود کفایی کشور در بخش های مختلف باید به توانمندی هایمان تکیه کنیم و اگر به توانمندی های داخلی خود توجه و تکیه کنیم به هدف خواهیم رسید و کشور ما فاصله چندانی تا خودکفایی در بخش های مختلف ندارد.


آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به سالروز شهادت حاج شیخ فضل الله محلاتی از یاران امام (ره) و روز روحانیت اشاره کرد و گفت: هواپیمای ایشان در هنگام بازدید از جنگ توسط دشمنان بمباران شد و ایشان به شهادت رسید و این روز به نام روز روحانیت نامگذاری شده است.


وی با اشاره به الگوگیری روحانیون از شخصیت هایی مثل شهدای روحانی گفت: استان اصفهان بیشترین آمار شهید روحانی را دارد که مایه مباهات برای این استان است و روحانیون باید از این شخصیت ها الگوگیری کنند و روحانیون خود عامل به سخنان دینی خود باشند تا اینکه مردم از آن ها الگوگیری کنند.


خطیب جمعه اصفهان در بخشی از خطبه ها به مسائل هسته ای کشور و سالروز تخریب حرمین عسگریین اشاره کرد و گفت: تخریب حرم های مطهر ائمه (ع) توسط دشمنان مایه ناراحتی و آتشی بر دل مسلمانان و شیعیان است و مردم با وجود تلاش های دشمنان در مقابله با فرهنگ شیعه، در مسیر ولایت مداری و تشیع خود باقی می مانند.


وی مسئله هسته ای ایران را بهانه ای برای دشمنان نامبرد و افزود: دشمنان ایران اسلام با اصل اسلام و انقلاب مشکل دارند و امروز مسئله هسته ای ایران را بهانه قرار داده اند و فردا موضوع دیگری را مورد حمله و دشمنی قرار می دهند.


پایان پیام/

کد خبر 345604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha