ایجاد 21 پایگاه جشن نیکوکاری در سقز

خبرگزاری شبستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز از ایجاد 21 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری امسال در این شهرستان خبر داد.

فاروق محمودی، مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سقز به خبرنگار شبستان در سنندج گفت: امسال 14 پایگاه ثابت، یک پایگاه سیار و 6 پایگاه روستایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در هفته احسان و نیکوکاری راه‌اندازی می‌شود.

 

وی گفت: این پایگاه‌ها در هفته نیکوکاری و از 14 اسفند در مدارس، 15 اسفند در نقاط اصلی شهر و 16 اسفند در مسجد جامع، حومه شهر و روستاها فعالیت خود را آغاز می کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سقز با اشاره به برنامه‌های این نهاد در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی تصریح کرد: مردم خیر شهرستان سقز در مراسم جشن عاطفه‌های امسال 727 میلیون و 876 هزار ریال، در طرح احسان دانش آموزی مبلغ 78 میلیون و 742 هزار و 800 ریال و در جشن نیکوکاری 61 میلیون و 500 هزار ریال کمک کردند.

 

این مقام مسئول به تشریح خدمات صورت گرفته توسط این نهاد پرداخت و با بیان اینکه 300 خانوار دیگر نیز در شرف بهره‌مندی از خدمات این نهاد هستندف گفت: هم اکنون 3 هزار و 654 خانوار شهری و 2هزار و 269 خانوار روستایی با جمعیت 12 هزار و 882 نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

محمودی مشاوره ازدواج،کمک هزینه تحصیلی و پرداخت تسهیلات خود اشتغالی را از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد سقز برشمرد.


 

پایان پیام/

کد خبر 345869

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha