آحاد جامعه بایستی پیرو مقام معظم رهبری باشند

آیت الله طباطبایی گفت:همه ی آحاد جامعه متشکل از مردم و مسئولین در هر جایی که قرار دارند پیرو مقام معظم رهبری هستند و خواهند بود.

 
به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان آیت الله طباطبایی نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز(9 اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه اصفهان که در میدان امام (ره) این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه دشمنان منتظر فرصتی هستند که دوگانگی را در کشور القا کنند افزود:همه باید حول محور رهبری  در جهت خدمت رسانی کوشا باشند.
 
وی افزود:رهبر معظم انقلاب همواره در خط امیرالمونین (ع) بوده است و همه باید بدانند  معیار و اصل در نظام جمهوری اسلامی رهبری است.
 
امام جمعه اصفهان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی شرایط متفاوتی را تجربه نموده است افزود:تمام تلاش ما باید در جهت این امر باشد که هیچ وقت از مقام معظم رهبری نه جلوتر حرکت کنیم و نه عقب تر و حرکت خود را با ولایت تنظیم کنیم.
 
طباطبایی ن‍ژاد با اشاره به (9 اردیبهشت) مصادف با روز شوراها خاطرنشان کرد:در دین اسلام بر مسئله مشورت بسیار تاکید شده است و لازم است در همه ی امور جامعه به مشورت بپردازیم.
 
وی اضافه کرد:شوراهای شهر به عنوان اتاق فکر شهرها هستند و باید مشکلات شهرها را بررسی نمایند و راهکارهای لازم را پیش بینی کنند و شهرداری ها باید تمام تلاش خود را در جهت برطرف نمودن این مشکلات به کار گیرند.
 
نماینده ولی فقیه در اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه شهید مطهری افزود:آثار شهید مطهری در ابعاد مختلف روشنگری نمود و همه ی جامعه باید آثار این شهید والامقام را مطالعه نمایند.
 
پایان پیام/
کد خبر 34590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha