تجلیل از یک سال فعالیت خادمان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان اردبیل، گفت: بیست و یکمین سالگشت تشکیل کانون های مساجد را گرامی خواهیم داشت و از یک سال فعالیت کانون های استان اردبیل، خادمان این عرصه تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، پیش از ظهر امروز (4 اسفند) با تشکیل جلسه ستاد گرامیداشت 18 اسفند سالروز تشکیل کانون های مساجد در محل دبیرخانه، اظهار داشت: به حمد خداوند متعال امسال بیست و یکمین سالگشت تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد را گرامی خواهیم داشت و از یک سال فعالیت کانون های استان اردبیل خادمان این عرصه تجلیل خواهد شد.


وی، با بیان این مطلب که مراسم ویژه در مجتمع فرهنگی فدک برگزار خواهد شد، افزود: از برنامه های جنبی این مراسم می توان به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای یک سال اخیر کانون ها اشاره کرد.


سقا، با اعلام اینکه کانون ها به تولید نشریه و بروشور به این مناسب مبادرت کرده اند، خاطر نشان کرد: به مناسبت سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد در پیش از خطبه های نماز جمعه عملکرد یکساله کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به اطلاع مردم خواهد رسید.


این مقام مسئول، از مهمترین برنامه 18 اسفند را دیدار با ائمه جمعه استان خبر داد و گفت: همزمان با مراسم گرامیداشت سالروز 18 اسفند تعداد 18 باب از کانون های روستایی و مناطق محروم نیز افتتاح و 20 مجوز کتابخانه به کانون ها اعطا خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، تصریح کرد: با نزدیک شدن 18 اسفند سالروز تشکیل کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح حضور کتابداران با کتاب در قهوه خانه های مجاور مساجد به اجرا در آمد، که در طرح جوانانی که وقت خود را در قهوه خانه ها سپری می کردند با هدیه کتاب آنها را به کتابخانه های کانون ها دعوت کردند که این طرح با استقبال خوبی روبرو شد.


سقا، با اشاره به اینکه در این مراسم از امامان جماعت، مدیران اجرایی مسجد محور، مسئولان کانون های فرهنگی و هنری، کتابداران، نخبگان کانون ها، قاریان برجسته طرح تلاوت نور، خدام مساجد و خواهران فعال در حوزه کانون های مساجد با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان تجلیل خواهد شد، افزود: پیش از این مراسم نشست مطبوعاتی نیز جهت اطلاع عموم برگزار خواهد شد.


لازم به یادآوری است، در حال حاضر بیش از 240 باب کانون فرهنگی هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد شهری و روستای استان اردبیل به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و آموزشی مشغول هستند.


پایان پیام/
 

کد خبر 346132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha