برپایی 11 نمایشگاه بهاره در ایلام

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام از برپایی 11 نمایشگاه بهاره در آستانه سال نو در مناطق مختلف این استان خبر داد.

یارالله نصیری، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، صبح امروز(4 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ایلام، اظهار کرد: نمایشگاه های عرضه کالا در این استان در 10 شهرستان و بخش صالح آباد برپا می شود.


وی، با بیان اینکه در این نمایشگاه ها مایحتاج عمومی مردم در روزهای پایانی سال با قیمت های متناسب عرضه می شود، افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه ها تنظیم بازار، کنترل بیشتر بر عرضه مایحتاج مردم و همچنین دسترسی آسان مردم نقاط مختلف استان به کالاهای مورد نیاز است.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام، یادآور شد: اولین نمایشگاه بهاره در استان در شهرستان مرزی مهران شروع به کار خواهد کرد و در مرکز استان نیز از تاریخ 12 اسفند نمایشگاه بهاره در محل پارک جنگلی چغاسبز دایر خواهد شد.


نصیری، با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر با همکاری مجمع امور صنفی دایر خواهد شد، ابراز کرد: تلاش می شود که بر روند عرضه گروه کالاهای پر مصرف مورد نیاز خانوارها و همچنین مراکز عرضه کننده خدمات، نظارت و بازرسی دقیق صورت گیرد.


وی، در پایان با اشاره به اینکه گروه های بازرسی و گشت از ابتدای اسفند ماه سال جاری در بازار حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: بدون شک با هرگونه بی نظمی در بازار، گرانفروشی و کم فروشی برابر قانون صورت خواهد گرفت.


پایان پیام/

 

کد خبر 346251

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha