رهنمودهای رهبری و بصیرت مردم عامل اصلی اقتدار نظام است

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه ناحیه دهلران، گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری و بصیرت و هوشیاری مردم در عرصه های مختلف عامل اصلی اقتدار نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، اردشیر اکبری، فرمانده سپاه ناحیه دهلران، صبح امروز(5 اسفند) در نشست اعضای حلقه صالحین دهلران، گفت: مهم ترین قدرت این نظام پشتوانه مردمی آن است که سبب وحشت دشمنان شد.


وی، افزود: حضور باصلابت و پرشکوه مردم در صحنه های دفاع از انقلاب توطئه های دشمنان را خنثی می کند و سبب استحکام پایه های نظام دینی و الهی انقلاب اسلامی می شود.


فرمانده سپاه ناحیه دهلران، اظهار کرد: درایت مقام معظم رهبری و حضور با بصیرت مردم عامل سربلندی واقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف وتوسعه وترقی ایران اسلامی است.


اکبری، با اشاره به دستاوردهای نوین نظام اسلامی در عرصه نظامی، یادآور شد: بسیج قدرتمند ترین لشکر جهان و شجره طیببه ای است که امام راحل با درایت و دور اندیشی آن را بنا نهاد و امروز با برگیری از فرامین رهبر فرزانه انقلاب در مقابل دشمنان ایستاده است.


وی، ابراز کرد: رسالت فرهنگی پایگاه های مقاومت در سطح روستاها رسالتی سنگین در راستای پیشبر اهداف عالی نظام و بینات ورهنمودهای مقام معظم رهبری است.


فرمانده سپاه ناحیه دهلران، تصریح کرد: بسیج در روستاها باید انتظارات رهبری را برآورده و با بصیرت و آگاهی به رشد و توسعه محل خود کمک کند.


سرهنگ اکبری، با اشاره به فعالیت های حلقه صالحین، افرود: توجه به تربیت نسل جوان وگروه همسالان در حلقه های صالحین از اولویت هایی است که باید مد نظر مربیان و متربیان باشد.


وی، بیان کرد: محور کار حلقه های صالحین تربیتی است و خود سازی معنوی و بالا بردن بینش و بصیرت بسیجیان در زمینه های مختلف از اهداف مد نظر در حلقه های صالحین است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان دهلران، در پایان خاطرنشان کرد: روستاییان در طول هشت سال دفاع مقدس، جانانه از اصول و ارزش ها دفاع کردند و امروز نیز در عرصه تولید و اقتصاد نقشی برجسته دارند.


گفتنی است، این نشست در محل پایگاه شهید نوری روستای حاضرمیل دهلران برگزار شد.


پایان پیام/

 

کد خبر 346356

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha