جاذبه های گردشگری ایلام معرفی شود

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، گفت: جاذبه های گردشگری و طبیعی استان ایلام که در نوع خود کم نظیر بوده باید به کشور و جهان معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حسین کلانتری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام، صبح امروز(5 اسفند) در نشست جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، گفت: وجود جاذبه های طبیعی، تاریخی، اجتماعی، فرهنگی به ویژه یادمان های دوران دفاع مقدس ظرفیت های مناسب برای جذب گردشگر به استان است.


وی، با بیان اینکه این جاذبه ها پتانسیل های مناسبی هستند که گردشگران و مسافران نوروزی می توانند از آن بهره مند شوند، افزود: باید از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های گردشگری استان در راستای ارائه خدمات بهتر به مسافران وا جرای برنامه های متنوع نوروزی استفاده کرد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، یادآور شد: تمامی دستگاه های ذیربط در بحث ستاد سفر باید تمام امکانات موجود هر دستگاه را در راستای تسهیل گردشگران به خصوص کاروان های راهیان نور استان به کار گیرند.


کلانتری، با بیان اینکه ایجاد امنیت و آرامش گردشگران در اولویت برنامه های سفر استان در نوروز 93 باید در راس برنامه ها قرار گیرد، گفت: باید قضایی ایجاد شود که مسافران نوروزی در کمال آرامش از مناطق دیدنی استان بازدید و خاطره خوشی از سفر به استان داشته باشند.


وی با بیان اینکه وجود زیرساخت های لازم می تواند در ورود گردشگران به استان و به دنبال آن توسعه استان نقش به سزایی داشته باشد، بیان کرد: اهمیت زیرساخت ها در کنار معرفی جاذبه های گردشگری باید در رأس برنامه های میراث فرهنگی و گردشگری استان قرار گیرد.


معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام، در پایان خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مرتبط و عضو ستاد سفرهای نوروزی استان باید با تقسیم کار، همیاری، همکاری و تعامل هر چه بیشتر در راستای اجرای برنامه ها متنوع و معرفی شایسته استان تلاش کنند.


گفتنی است، در پایان این نشست دستگاه های عضو ستاد تسهیلات نوروزی گزارشی از روند فعالیت های خود ارائه و در خصوص اجرای برنامه های نوروزی با هم بحث و تبادل نظر کردند.


پایان پیام/
 

کد خبر 346357

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha