مسابقات قرآن زمینه ترویج فرهنگ قرآنی را فراهم می کند

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته بانوان مسابقات قرآن کریم گفت: مسابقات قرآن زمینه ای را فراهم کرده است تا ترویج فرهنگ قرآنی، درک و مفاهیم اسلامی و توجه به آموزه‌ های قرآنی در سبک زندگی را به طور ویژه قرار دهیم.

سیده مریم حسینی، مسئول کمیته بانوان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم با اشاره به یکپارچگی و انسجام کمیته بانوان در برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: مسابقات قرآن زمینه ای را فراهم کرده است تا ترویج فرهنگ قرآنی، درک و مفاهیم اسلامی و توجه به آموزه‌ های قرآنی در سبک زندگی را به طور ویژه مورد توجه قرار دهیم.


وی با اشاره به اینکه همکاری زیر مجموعه های این کمیته سبب شد تا این مسابقات با نظم و هماهنگی فوق العاده ای برگزار شود، خاطرنشان کرد: این رقابت بزرگ کشوری نمود انسجام و وحدت جامعه‌ قرآنی خواهران است.


مسئول کمیته بانوان سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم ضمن اشاره به حضور پر شور بانوان از سراسر استان فارس در محل برگزاری این مسابقات افزود: خوشبختانه بانوان قرآن دوست فارس با حضور در سالن محل برگزاری این مسابقات، نشان دادند که خانواده های این دیار با قرآن مانوسند.


پایان پیام/

کد خبر 346699

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha