وضعیت برگزاری مسابقات قرآنی خوب بود

خبرگزاری شبستان: قاری بخش قرائت حاضر در مسابقات قرآن کریم کشور گفت: وضعیت مسابقات قرآنی از همه لحاظ قابل قبول و عالی بود، داوری ها نیز امسال بسیار بی طرفانه تر از گذشته بود.

زهرا حسین پور، قاری بخش قرائت حاضر در مسابقات سی و ششم قرآن کریم کشور در شیراز به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: وضعیت مسابقات قرآنی از همه لحاظ قابل قبول و عالی بود، داوری ها نیز امسال بسیار بی طرفانه تر از گذشته بود.


این قاری شیرازی با اشاره به اینکه مردم فارس از همه لحاظ از این مسابقات استقبال کردند، یادآور شد: باید از اساتید قم، مشهد و تهران برای تقویت بنیه قرآن آموزان استان فارس استفاده کنند و محافل انس با قرآن بیشتری در استان و شیراز برپا شود.


وی با یادآوری این مطلب که اساتید زیادی در بحث قرائت برای خواهران در شیراز نیستند و یا اگر هم هستند وقت زیادی ندارند بر لزوم ایجاد کلاس های قرائت برای خواهران در شیراز تاکید و تصریح کرد: بچه های استان از استعداد خوبی برخوردارند اما هنوز آنگونه که باید روی آن کار نشده است.


حسین پور با اشاره به اینکه برای نیل به هدف قطب قرآنی شدن شیراز، باید دوره های آموزشی قرآنی بیشتری در این شهرستان و سراسر استان برگزار شود، اظهار داشت: باید استادان تهرانی برای آموزش بیشتر به شیراز دعوت شوند.


این قاری شیرازی در خصوص هجمه دشمنان علیه اسلام و قرآن، دفاع از قرآن را وظیفه هر مسلمان دانست و اضافه کرد: باید افراد قرآن دوست خود را در برابر دشمن و هجمه های او مسلح کنند و در برابر شبهات آنان پاسخ داشته باشند که استفاده از رادیو قرآن و رادیو معارف به ویژه برنامه "پرسمان دینی" و همچنین استفاده از نرم افزارهای قرآنی خوب بسیار موثر خواهد بود.


پایان پیام/

کد خبر 346702

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha