اقتصاد مقاومتی عزم جدی مردم و مسئولان را می طلبد

خبرگزاری شبستان: معاون سیاسی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان به تدبیر و دوراندیشی مقام معظم رهبری در نامگذاری سال ها اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی عزم جدی مردم و مسئولان را می طلبد.

علی بیگدلی، معاون سیاسی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار شبستان در زنجان به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و اظهار داشت: نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و اقتصادی بیانگر دوراندیشی و بصیرت رهبری دارد.


وی با اشاره به اینکه حماسه، توطئه های سیاسی و اقتصادی دشمن را خنثی می کند، یادآور شد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند که پیروی از منویات رهبری رمز مقابله با این توطئه ها بوده است.
 

معاون سیاسی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه خلق حماسه بهترین راهکار برای خنثی کردن توطئه های دشمنان در حوزه های سیاست و اقتصاد است، خاطرنشان کرد: حماسه حرکتی موثر و ماندگار در جامعه محسوب می شود که با تلاش مردم و مسئولان به دست می آید.
 

این مقام مسئول ادامه داد: به جهت تحریم های موجود علیه نظام اسلامی این نامگذاری با دقت و ظرافت خاصی انتخاب شده است و نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه ضرورت توجه به این دو موضوع را بیش از گذشته نشان می دهد.
 

بیگدلی تحریم های اقتصادی دشمنان را علیه نظام اسلامی دادن امتیاز به استکبار از سوی نظام عنوان کرد و گفت: دشمنان نظام همواره درصدد انزوای ایران از نظر سیاسی و اقتصادی هستند.
 

وی با بیان اینکه نظام اسلامی هیچگاه در برابر زورگویی های دشمنان کوتاه نیامده است، خاطرنشان کرد: اما هدفگذاری های هرساله مقام معظم رهبری با نامگذاری های سال توطئه های دشمنان را خنثی می کند.
 

بیگدلی افزود: ملت ایران در سال جاری با خلق دو حماسه ارزشمند به یاوه گویی های دشمنان خط بطلان می کشند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 346749

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha