اجرای 20 برنامه فرهنگی به مناسبت 18 اسفند در ایلام

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، از اجرای بیش از 20 برنامه فرهنگی به مناست سالگرد تاسیس ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبر داد.

حجت الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، صبح امروز(6 اسفند) با بیان این مطلب، به خبرنگار شبستان در ایلام، گفت: این برنامه های از( 12 تا 18 اسفند) در سطح کانون های مساجد استان برگزار می شود.


وی، با بیان اینکه شعار سالگرد تاسیس کانون های در سال جاری مسجد مظهر آمیختگی دنیا و آخرت است، اظهار کرد: در این ایام 28 کانون فرهنگی و هنری جدیدالتاسیس با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان در مناطق مختلف روستایی و شهری افتتاح می شود.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، ابراز کرد: دیدار کارکنان و فعالان کانون ها با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، دیدار با معاون سیاسی و امنیتی استاندار، دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام و همچنین برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان از برنامه های 18 اسفند 92 است.


چراغی پور، اهدای تجهیزات شامل کتاب، میز، صندلی و لباس ورزشی به کانون ها، برگزاری جشن تلاش ویژه کانون های فرهنگی و هنری بخش زرین آباد دهلران، برپایی نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد استان، گردهمایی فعالان مدیران و اعضای کانون های مساجد، تجلیل از مدیران مسجد محور و اعضای فعال کانون های از دیگر برنامه های این ایام است.


وی، افزود: در این ایام با حضور مسئولان فرهنگی و اجرایی استان با خانواده شهید علی اصغر اسدی اولین شهید کانون های مساجد کشور دیدار و از خانواده وی به مناسبت 18 اسفند تجلیل خواهد شد.


مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، تصریح کرد: به مناسبت 18 اسفند مسابقات فوتسال شهدای روستای بانقلان نیز با حضور 8 تیم از کانون های مساجد برگزار می شود که ایجاد شور و نشاط همراه با معنویت از اهداف برگزاری این مسابقات است.


چراغی پور، از برگزاری محافل انس با قرآن کریم در سطح کانون های مساجد استان خبر داد و بیان کرد: همچنین برنامه های متنوع فرهنگی در سطح 240 کانون فرهنگی و هنری مسجد این استان در نقاط مختلف استان به همت اعضای کانون های برگزار می شود.


وی، در پایان با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ستاد عالی کانون های مساجد کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خاطرنشان کرد: تلاش می شود که در آتی نیز در راستای ارتقای سطح کیفی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اقدامات لازم صورت گیرد.


پایان پیام/
 

کد خبر 346794

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha