تجهیز 7 نمازخانه و مرکز فرهنگی زندان های همدان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل زندان های استان همدان، از تجهیز 7 نمازخانه و مرکز فرهنگی زندان های استان مطابق با معماری اسلامی و ایرانی طی سال جاری خبر داد.

حسن محمدیاری، مدیرکل زندان های استان همدان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل زندان های استان همدان در مسیر اجرای برنامه های تربیتی با محوریت نماز و قران آموزی فعالیت می کند.

 

وی با اشاره به تجهیز 7 نمازخانه و اماکن فرهنگی زندان های استان شامل زندان مرکزی همدان، زندان ملایر، زندان نهاوند، زندان تویسرکان، اردوگاه کاردرمانی و حرفه آموزی همدان، کانون اصلاح و تربیت همدان و بازداشتگاه موقت همدان طی سال جاری اضافه کرد: این تجهیز و ساماندهی با اهدای کتاب، قرآن، ادعیه، مهر و رحل در قالب برنامه های ستاد پیشگیری و کاهش آسیب رفتارهای پرخطر بوده است.

 

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ نماز در بین مددجویان زندان های استان، اولویت این اداره طی سال جاری بوده است، تصریح کرد: خوشبختانه مددجویان از این برنامه ها استقبال خوبی داشته اند.

 

مدیرکل زندان های استان همدان، در ادامه اذعان داشت: اساتید دانشگاه، خطبا، مبلغان و مدرسان حوزه در راستای ترویج این فریضه الهی در جمع مددجویان زندان های استان حاضر می شوند.

 

یاری، به برنامه های قرآنی این اداره اشاره کرد و اظهار داشت: فعال کردن فعالیت های قرآنی در سطح زندان همواره مدنظر بوده است تا شاهد تربیت اسلامی مددجویان باشیم.

 

وی با اشاره به تشکیل دارالقرآن از برگزاری کلاس های قرآنی در رشته های روخوانی، روانخوانی، تجوید، تفسیر، ترتیل و ...ویژه مددجویان زندان های استان طی سال جاری خبر داد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 346831

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha