بازدید هنرمندان بین المللی جشنواره فیلم 100 از موزه سینما و برج میلاد

خبرگزاری شبستان :دبیر کمیته بین الملل جشنواره فیلم های 100 ثانیه ای گفت: میهمانان و کارگردانان بخش بین الملل، سه شنبه 6 اسفندو در آستانه افتتاحیه نهمین جشنواره فیلم 100 از موزه سینما و برج میلاد دیدن می کنند

 به گزارش خبرگزاری شبستان ،بهنام بهادری دبیر کمیته بخش بین الملل جشنواره فیلم 100؛ در خصوص میزبانی جشنواره از میهمانان و کارگردانان بخش بین الملل گفت: سه شنبه 6 اسفند، هنرمندان و کاندیدهای بخش بین الملل، رایزن فرهنگی سفارت بلاروس، رایزن فرهنگی سفارت افغانستان و نماینده جشنواره «cpm» از موزه سینما (باغ فردوس) بازدید می کنند.


دبیر کمیته بین الملل در ادامه افزود: همچنین میهمانان و کارگردانان بعد از بازدید از موزه سینما، به برج میلاد می روند و از آثار فرهنگی و صنعتی موجود در برج میلاد دیدن می کنند.

 

به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، به گفته وی این برنامه با همکاری « باشگاه عکس برج میلاد » برگزار می شود.


گفتنی است نهمین جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای در آستانه برگزاری قرار دارد. این جشنواره همراه با بخش های جنبی، نمایش آثار این دوره و منتخبی از ادوار پیشین جشنواره، بخش ویژه سینمای ژاپن، کارگاه های آموزشی و جلسات نقد و بررسی، از 7 تا 9 اسفندماه در پردیس سینما آزادی، حوزه هنری و همزمان در 9استان کشور برگزار خواهد شد.
پایان پیام/
 

کد خبر 346854

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha