اجرای طرح نوروزی تعزیرات حکومتی/ اعزام شعب سیار به واحدهای صنفی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی گفت: این سازمان از دهم اسفندماه طرح نوروزی خود را به منظور بازرسی و نظارت بر اصناف مختلف اجرایی می‌کند.

محمدمهدی مهاجریان مقدم، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد در خصوص طرح ویژه نظارت نوروزی برای مقابله با متخلفان، گفت: با توجه به اینکه وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف مختلف است، در همین راستا این سازمان برای نوروز 93 طرح ویژه نظارتی در نظر گرفته که در این راستا اعزام گشت های مشترک نوروزی با حضور نمایندگان سایر دستگاه های نظارتی در بجنورد و دیگر شهرستان ها صورت می گیرد.

 

 وی با بیان اینکه این طرح از دهم اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد، هدف از اجرای این طرح را نظارت بر گران‌فروشی و یا کم‌فروشی اقلام مصرفی مردم در صنوف مختلف بیان کرد.

 

 مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی اظهارداشت: نظارت سازمان تعزیرات حکومتی هر ساله در ایام نزدیک به سال جدید بیشتر در مورد اقلام مصرفی عامه مردم مانند میوه، شیرینی، آجیل و پوشاک است که با متخلفان و محتکران در این زمینه به صورت جدی برخورد می شود.

 

مهاجریان مقدم، همچنین از اعزام شعب سیار به واحدهای صنفی سطح شهرستان ها خبر داد و با بیان اینکه در هر شعب سیار هم رییس و هم بازرس وجود دارد، بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، همان لحظه پرونده تشکیل و در همان محل حکم صادر می شود.

 

وی همچنین از تشکیل شعبه ویژه بازرسی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: در این شعبه، رسیدگی خارج از نوبت پرونده های تخلف طرح ویژه نوروزی صورت می گیرد.

 

وی بیان کرد: در راستای رفاه حال مردم و رسیدگی به موقع به شکایات و مشکلات، شعبه کشیک ویژه نیز در ایام تعطیلات نوروز در اداره کل تعزیرات مستقر می شود.

 

مهاجریان مقدم اعلام کرد: مردم استان در صورت اعلام شکایت و یا گزارش تخلف می توانند از سه طریق تلفن گویا 124، سامانه پیامک 39651 و یا تلفن تماس 05842288028 با تعزیرات حکومتی استان ارتباط برقرار کنند.

 

 پایان پیام/
 

کد خبر 346919

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha