برپایی نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: معاون صنایع دستی استان کرمانشاه، از برپایی غرفه های نوروزی صنایع دستی در نقاط مختلف شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه استان خبر داد.

نصرت الله سپهر معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، با دعوت از کلیه تولید کنندگان صنایع دستی جهت ثبت نام برای شرکت در نمایشگاه نوروز 93، به خبرنگار شبستان گفت: نمایشگاه نوروزی در قالب غرفه های صنایع دستی و سیاه چادر عشایری برگزار می شود.


وی افزود: این نمایشگاه از 28 اسفند تا 13 فروردین در کلیه شهرستان های تابعه و چند نقطه از شهر کرمانشاه دایر می شود.
 

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان، ادامه داد: اتحادیه ها، انجمن ها و تعاونی های تولید کننده صنایع دستی در صورت تمایل برای شرکت در این نمایشگاه می توانند به معاونت صنایع دستی واقع در خیابان آیت الله کاشانی نبش کوچه 227 مراجعه و نام نویسی کنند.
 

وی یادآور شد: باتوجه به اینکه تعداد هنرمندان فعال در این عرضه زیاد است، در اختصاص محل اولویت با کسانی است که تولیدات بومی داشته و زودتر ثبت نام کرده باشند.
 

سپهر همچنین با اشاره به برپایی سیاه چادرهای عشایری ویژه پخت غذای سنتی و شیرینی محلی، از متقاضیان شرکت در این غرفه های نمایشگاهی که دارای مجوز صنایع دستی و اداره بهداشت هستند، نیز برای ثبت نام دعوت به عمل آورد.
 

وی ادامه داد: هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی در شهرستان ها نیز با مراجعه به ادارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری می توانند برای ثبت نام در نمایشگاه های نوروزی مراجعه کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 347028

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha