همایش ملی «دستاوردهای نوین شیمی» با حضور پرفسور یاوری در گرگان

خبرگزاری شبستان: «همایش ملی دستاوردهای نوین شیمی»، فردا (7 اسفند) با حضور پرفسور عیسی یاوری در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حسین عجم نوروزی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان گفت: همایش ملی دستاوردهای نوین شیمی، فردا (7 اسفند) با حضور پرفسور عیسی یاوری از اساتید برجسته کشور و سایر محققان و پژوهشگران شیمی در تالار ابن سینا دانشگاه آزاد گرگان برگزار می شود.


وی با اشاره به ارائه بیش از 350 مقاله به دبیرخانه همایش، افزود: از این تعداد مقاله رسیده بیش از250 مقاله توسط هیئت داوری این همایش پذیرفته شده است که در روز برگزاری 40 مقاله به صورت سخنرانی و حدود 200 مقاله نیز به صورت پوستر ارائه خواهد شد.


رئیس همایش ملی دستاوردهای نوین شیمی حضور و سخنرانی پرفسور یاوری را در این همایش فرصتی مغتنم برای دانشجویان و پژوهشگران کشور دانست تا از نزدیک با نظرات یکی از اساتید برتر کشور در سطح ملی و بین المللی آشنایی بیشتر پیدا کنند.


عجم نوروزی همچنین با توجه به راه اندازی مرکز تحقیقات آنالیز مواد طبیعی و شیمیایی در بهمن امسال در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، گفت: با توجه به تجهیزات کم نظیر این مرکز، در فرصت فراهم شده در روز همایش دوکارگاه با عنوان « آشنایی با دستگاه کروماتوگرافی HPLC» و « آشنایی با دستگاه GC/MS » نیز برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد در استان گلستان در خصوص محورهای اصلی این همایش، اظهارداشت: مهمترین محورهای این همایش شیمی تجزیه، شیمی فیزیک، شیمی معدنی، شیمی آلی، شیمی کاربردی، شیمی پلیمر، نانو شیمی و فیتو شیمی است.


گفتنی است، این همایش در ساعت 9صبح روز چهارشنبه (7 اسفند) با سخنرانی پرفسور یاوری آغاز و عصر همان روز با مراسم اختتامیه، معرفی و تقدیر از پژوهشگران برتر خاتمه خواهد یافت.


پایان پیام/

 

کد خبر 347038

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha