نمایشگاه کتاب در قزوین برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب در قزوین با حضور 300 ناشر از استان های مختلف کشور خبر داد.

مهدی رمضانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار شبستان بیان کرد: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان قزوین از هشتم تا 14 اسفند ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.
 

وی ادامه داد: در این نمایشگاه حدود 300 ناشر با حدود 30 هزار عنوان کتاب حضور دارند و محصولات خود را عرضه می کنند و کتاب هایی که در نهمین نمایشگاه کتاب قزوین عرضه می شود از تخفیف 40 درصدی برخوردار است.
 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اضافه کرد: البته از این 40 درصد تخفیف فقط کسانی می توانند بهره مند شوند که از طریق بُن نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کنند که شهروندان می توانند از طریق شعبه بانک مستقر در محل نمایشگاه این بُن را تهیه کنند.
 

وی توضیح داد: کسانی که می خواهند از نمایشگاه، کتاب خریداری کنند می توانند ابتدا این بُن را تهیه کنند که این بُن ها با تخفیف 20 درصدی ارائه می شود و ناشران نیز کتب خود را با تخفیف 20 درصد عرضه می کنند که در مجموع 40 درصد تخفیف برای کتاب های این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.
 

رمضانی تصریح کرد: 300 میلیون تومان بُن برای نهمین نمایشگاه کتاب قزوین در نظر گرفته شده است که امیدواریم علاقمندان به کتاب و کتابخوانی بتوانند کتب مورد علاقه خود را با قیمت پایین تری در این نمایشگاه تهیه کنند.
 

وی با اشاره به حضور استان های مختلف در نمایشگاه کتاب قزوین گفت: این 300 ناشر از استان های مختلف کشور در نمایشگاه کتاب قزوین حضور دارند که نمایشگاه کتاب امسال در 200 غرفه در فضایی بالغ بر 3 هزار و 800 متر مربع دایر خواهد شد.
 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اختصاص غرفه ای ویژه نشریات و خبرگزاری ها در نمایشگاه کتاب خبر داد و اظهار کرد: یک غرفه به خانه مطبوعات قزوین اختصاص داده شده است تا هماهنگی لازم را برای حضور نشریات و خبرگزاری ها در این نمایشگاه داشته باشند.
 

وی یادآور شد: نهمین نمایشگاه کتاب قزوین از هشتم تا 14اسفند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین دایر خواهد شد و علاقمندان می توانند از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 347377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha