مساجد، محور برنامه های فرهنگی/ کانون های مساجد رونق بخش حضور جوانان

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مساجد محور برنامه های فرهنگی است و در این مسیر کانون های مساجد رونق بخش حضور فعال جوانان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در البرز، سید موسی حسینی کاشانی، مدیر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در نشستی با حجت الاسلام سیداکبر موسوی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد در استان البرز در خصوص فعالیت کانون های مساجد گفت: هجدهم اسفند ماه سالروز تشکیل ستاد عالی رسیدگی به کانون های مساجد است، که این مناسبت فرخنده را به تمامی همکارانم در سراسر کشور ایران تبریک می گویم.

 

به گفته کاشانی، به یقین مساجد محور برنامه های فرهنگی هستند و همگان باید در برنامه ریزی های خود به گونه ای عمل کنند، که این محوریت روز به روز بارزتر، نمود و ظهور بیشتری پیدا کند.

 

این مسئول با تاکید به اهمیت نقش کانون های مساجد در رونق بخشیدن به حضور پرشور جوانان در مساجد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در آشتی نسل جوان با مساجد جایگاه ویژه و ممتازی دارند.

 

وی ادامه داد: می توان امید آن را داشت، که در زمینه حضور جوانان و نوجوانان برای بهره گیری از امکانات فرهنگی مساجد بیشتر از گذشته تلاش های فرهنگی انجام شود.

 

وی با ارزیابی ضرورت توجه به زیرساخت های ضروری در رونق کانون های مساجد استان توضیح داد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در راستای تقویت و حمایت کامل از فعالیت کانون ها برنامه های ویژه ای را دنبال خواهد کرد.

 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: در جهت گسترش کمی و کیفی کانون های مساجد در سطح استان البرز از هیچ تلاشی چشم پوشی نخواهیم کرد.

 

گفتنی است، در این نشست حجت الاسلام موسوی، گزارش عملکرد دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز و کانون های فرهنگی هنری را ارائه کرد.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 347382

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha