همایش نکوداشت خیرین در تبریز برگزار شد

خبرگزاری شبستان: همایش نکوداشت خیرین استان آذربایجان شرقی با حضور جمعی از خادمان آستان قدس رضوی در تالار مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز، همایش نکوداشت خیرین آذربایجان شرقی، امروز(7اسفند) با سخنرانی آیت الله مجتهدشبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و حسین انواری، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری جمعی از دستگاه ها، نهادها و سازمان های مردم نهاد استان آذربایجان شرقی در مصلی امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد.


در این همایش طرح های کمیته امداد استان برای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه شد و خیرین استان از ظرفیت های این نهاد در توانمند سازی مددجویان آشنا شدند.


علاوه بر خیرین استان جمعی از خیرین شهرهای تهران و مشهد نیز در این همایش حضور پیدا کردند، در این همایش از خیرین حامی ایتام، اهدای جهیزیه به نوعروسان، طرح کمک به حج فقرا و طرح کوثر تجلیل شد.


10 تندیس طلایی در این همایش به بالاترین قیمت به فروش رسید که درآمد حاصل از آن در امور منفعه و نیکوکاری هزینه می شود، استاندار آذربایجان شرقی یکی از تندیس های طلایی را به قیمت 10 میلیون تومان خریداری کرد.


همچنین در این همایش از تنی چند از افراد خیر و نیکوکار استان آذربایجان شرقی تجلیل شد.


یکی از خادمان حرم امام رضا(ع) در این همایش پیشنهاد کرد، نام استان آذربایجان شرقی به عنوان مبتکر اجرای طرح حج فقرا در دولت تدبیر و امید ثبت شود و با تلاش استاندار طی چهارسال آینده هیچ فردی در این استان باقی نمانده باشد که به مشهد مقدس مشرف نشده باشد.

 

همچنین در این همایش از پدر و پدربزرگ پنج شهید دفاع مقدس که در دوران جنگ تحمیلی با فروش منزل شخصی خود و فروش طلاهای همسرش به یاری رزمندگان شتافته بود تجلیل شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 347469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha