دولت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان حمایت کند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بندر آستارا بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکید کرد و گفت: حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در تحقق هر چه زودتر اقتصاد مقاومتی موثر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا، امام جمعه بندر آستارا در خطبه های این هفته آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر به روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و افزود: دولت از حقوق مصرف کنندگان حمایت کرده و با کسانی که حق و حقوق مردم را ضایع می کنند با جدیدت برخورد کند.


وی حق به دست آوردن کالا ها و خدمات با کیفیت سالم و استاندارد و حق برخورداری از اطلاعات لازم در مورد کالا ها و خدمات را از حقوق مهم مصرف کنندگان دانست و تصریح کرد: دولت وظیفه دارد با تولید کنندگان و فروشندگانی که دست به گرانفروشی و کم فروشی می زنند با قدرت برخورد کرده و آنان را جریمه کند.


امام جمعه بندر آستارا گفت: اداره تعزیزات حکومتی و سایر ارگان ها در بحث جریمه تخلفات اقتصادی عدالت را در بازار رعایت کنند.


وی با بیان اینکه در برخورد با متخلفین اقتصادی در عرصه کلان نباید خط قرمز داشته باشیم، اظهار کرد: با متخلفین اقتصادی در سطح ملی و کلان باید به صورت قانونی و جدی برخورد شود.


حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به فرا رسیدن عید نوروز، بیان کرد: در ایام عید نظارت ها دقیق شود و با گران فروشان و متخلفین به شدت برخورد شود تا امنیت خاطری برای مردم ایجاد گردد.


خطیب نماز جمعه بندر آستارا بر حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان تاکید کرد و افزود: حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان در تحقق هر چه زودتر اقتصاد مقاومتی موثر است.


وی به روز جهانی مبارزه با تبعیض نژادی اشاره و تصریح کرد:کسانی که این روز را نامگذاری کرده اند خود این قضیه را رعایت نمی کنند و وضعیت سیاهپوست ها و سرخ پوست ها در آمریکا این را نشان می دهد.


امام جمعه بندر آستارا ادامه داد: بهترین مبارزه با تبعیض نژادی  و دفاع از حقوق بشر در اسلام است و هیچ کسی نمی تواند این امر را نادیده بگیرد.


حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جانبازان به فرمان حضرت امام خمینی(ره) از زحمات دست اندرکاران این نهاد مقدس تقدیر و تشکر کرد و از آنان خواست در ارائه خدمات به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان از هیچ کوششی دریغ نکنند.


خطیب نماز جمعه بندر آستارا، کمیته امداد امام(ره) را یک کمیته پر خیر و برکت دانست و با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از مردم خیر و نیکوکار ایران اسلامی خواست در آستانه عید نوروز محرومین و نیازمندان جامعه را فر اموش نکنند.


حجت الاسلام حافظ نیا در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی، گفت: منابع طبیعی و محیط زیست نعمات خدادادی هستند و همه وظیفه دارم در مراقبت از آن ها کوشا باشیم.
 

پایان پیام/

کد خبر 348024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha