آمادگی 18 مسجد قزوین برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: درب 18 مسجد شهر قزوین در ایام نوروز، برای ارائه خدمات به گردشگران از اذان صبح تا ساعت 21 باز است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، سعید وزیری نژاد بیان کرد: 18 مسجد در کنار 10 نمازخانه در بوستان ها و پایانه های مسافربری که بیشتر در مسیرهای قابل دسترسی واقع شدند، برای رفاه حال مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
 

وی ادامه داد: قزوین به عنوان چهارمین حرم اهل بیت (ع) و پایتخت خوشنویسی ایران در نوروز امسال به صورت ویژه و پر شور تر از سال های قبل، زمینه رفاه حال مسافران نوروزی را در ایام عید فراهم کرده است.
 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: باز بودن درب 18 مسجد شهر در راستای اجرای برنامه های تدوین شده نوروزی است زیرا نیاز مسافران نوروزی در شهر به امکانات رفاهی اولیه و اقامه نماز بر کسی پوشیده نیست و باید گفت که عید امسال گردشگران در دارالمومنین قزوین امکانات بهتری دارند.
 

وی اعلام کرد: مسجد ولی عصر در چهار راه ولی عصر، فاطمه زهرا (س) در خیابان راه آهن، محمد رسول ا... در چهار راه فلسطین، امام حسن عسگری (ع) در شهرک کوثر، مسجد المهدی در میدان حافظ در شهرک مینودر، مسجد امام جعفر صادق (ع) در نوروزیان، امام خمینی (ره) در غیاث آباد، ولایت و الغدیر در ابتدا و انتهای خیابان شهید بابایی، مسجد النبی در خیابان امام، مسجد جامع در خیابان شهداء، کریم اهل بیت (ع) در کوچه دادسرا واقع در بلوار با هنر، شیشه گر در چهار راه نوروزیان و چهار انبیاء 18 نقطه ی مورد نظر هستند.
 

وزیری نژاد خاطر نشان کرد: همچنین درب بوستان بانوان (نرگس) نیز به روی بانوان باز خواهد بود و به همت اداره کل اوقاف درب تمامی بقاع متبرکه به روی مسافرین در طول روز تا ساعت 21 باز است.
 

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین، وی تأکید کرد: نمازخانه بوستان های باراجین (فدک)، ملت و نیز پامچال، گلسار و رز در شهرک مینودر، نمازخانه نیایش واقع در کمربندی جمهوری اسلامی، نمازخانه های پایانه مسافربری آزادگان و دفاع مقدس واقع در میدان تهران قدیم و دو راه همدان، نمازخانه صفا در جاده رشت به میهمانان نوروزی خدمات ارائه می دهند.
 

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: اطلاعات مکانی و چگونگی مسیر دسترسی به مساجد، بوستان ها و نمازخانه های فوق همزمان با نوروز 93 در ورودی های شهر نصب می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 348165

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha