آغازطرح نوروزی بازرسی از اصناف/اعزام روزانه 2تیم مشترک به واحدهای صنفی

خبرگزاری شبستان: مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، از اجرای طرح نوروزی بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان های استان خبر داد.

محمدمهدی مهاجریان مقدم، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد در خصوص طرح ویژه نظارت نوروزی برای مقابله با متخلفان، گفت: با توجه به اینکه وظیفه اصلی سازمان تعزیرات حکومتی بازرسی و نظارت بر عملکرد اصناف مختلف است، در همین راستا این سازمان برای نوروز 93 طرح ویژه نظارتی در نظر گرفته که در این راستا اعزام گشت های مشترک نوروزی در بجنورد و دیگر شهرستان ها صورت می گیرد.

 وی با بیان اینکه دستگاه هایی همچون اتاق اصناف، سازمان صنعت و معدن، علوم پزشکی و سایر دستگاه های نظارتی برنامه های روتین بازدید از صنوف مختلف را در برنامه ها خود دارند، اظهار داشت: به منظور تسریع در امر نظارت، تیم های گشت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه های مذکور تشکیل شده که روزانه دو تیم مشترک از واحدهای صنفی بجنورد و شهرستان ها بازدید می کنند.

 مهاجریان مقدم، با بیان اینکه این طرح از امروز آغاز شده و تا 15 فروردین سال آتی ادامه دارد، هدف از اجرای این طرح را نظارت بر بازار فروش و مقابله با گران‌فروشی و یا کم‌فروشی اقلام مصرفی مردم در صنوف مختلف بیان کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی، همچنین از اعزام شعب سیار به واحدهای صنفی سطح شهرستان ها خبر داد و با بیان اینکه در هر شعب سیار هم رییس و هم بازرس وجود دارد، بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف، همان لحظه پرونده تشکیل و در همان محل حکم صادر می شود.

وی همچنین از تشکیل شعبه ویژه بازرسی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان خبر داد و گفت: در این شعبه، رسیدگی خارج از نوبت پرونده های تخلف طرح ویژه طرح بازرسی نوروزی صورت می گیرد.
وی بیان کرد: در راستای رفاه حال مردم و رسیدگی به موقع به شکایات و مشکلات، شعبه کشیک ویژه نیز در ایام تعطیلات نوروز در اداره کل تعزیرات مستقر می شود.

مهاجریان مقدم به تخلفات سال گذشته واحدهای صنفی در طرح بازرسی نوروزی اشاره کرد و از تشکیل 750 پرونده تخلف به ارزش یک میلیارد و 390میلیون ریال خبر داد.

 پایان پیام/

کد خبر 348259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha