پیکر شمس آل احمد صبح امروز تشییع شد

پیکر زنده یاد شمس آل احمد، صبح امروز با حضور جمعی از مدیران فرهنگی و هنری کشور از مقابل خانه هنرمندان ایران تا قطعه هنرمندان بهشت زهرا تشییع شد.

به گزارش خبرنگار شبستان، مراسم تشییع پیکر مرحوم شمس آل احمد، صبح امروز در محوطه باز خانه هنرمندان برگزار شد.


در این مراسم اهالی هنر و مدیران فرهنگی از جمله محسن مؤمنی شریف، رئیس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، محمد علی زم، احمد مسجد جامعی(عضو شورای شهر تهران)، علی اکبر اشعری، (رئیس کتابخانه ملی) حضور داشتند.

 

 در ابتدا ابن مراسم پیام علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

 

رئیس مجلس در این پیام ضمن تسلیت درگذشت زنده یاد شمس آل احمد آورده است: در گذشت چهره ای فرهنگی که عمر خود را در فعالیت های ادبی گذرانده است را به اهالی هنر و ادب و مطبوعات نشریات تسلیت عرض می کنم و فوت ایشان موجب تأسف و تأثر است.

 

در ادامه این مراسم محمد پورسینا، پیام ایازی، معاون اجتماعی، فرهنگی شهرداری تهران را که در ابتدای مراسم به نیابت از محمد باقر  قالیباف، شهردار تهران در مراسم حضور داشت، قرائت کرد.

 

وی در بخشی از پیام آورده است: جامعه ادبی ما امروز در سوگ سترگ مردی از تبار اهل قم نشسته است.شمس آل احمد تداوم و چشم بینای برادرش بود که در دوران انقلاب اسلامی میراث انقلاب را پاس داشت و از به ثمر نشستن اندیشه هایش شادمان زیست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در گذشت و سیر و سلوک این نویسنده متعهد را به جامعه فرهنگی و ادبی کشور تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر و اجر برای خانواده آن بزرگوار خواستار است.

 

پایان پیام/

کد خبر 3483

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha