آمادگی مساجد استان البرز برای استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز از آمادگی 11 مسجد و نمازخانه در این استان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

  به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سید‌اکبر موسوی، رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز با اعلام آمادگی مساجد این استان برای ایام نوروز گفت: استان البرز نوروز امسال نیز به‌صورت ویژه و پر‌شورتر از سال‌های قبل زمینه رفاه مسافران نوروزی را فراهم خواهد کرد.
وی باز بودن درب 11 مسجد بین‌راهی را در راستای اجرای برنامه‌های تدوین شده نوروزی برشمرد و افزود: نیاز مسافران نوروزی به امکانات رفاهی اولیه و اقامه نماز بر کسی پوشیده نیست و باید گفت که عید امسال گردشگران می‌توانند در این مساجد اسکان یابند.
این مقام مسئول با بیان اینکه تعداد مساجد و نمازخانه‌های استان البرز پاسخگوی تعداد مسافران نوروزی است،گفت: در استان البرز مشکل خاصی از نظر تعداد مساجد وجود ندارد و با توجه به تردد فراوان مسافران مساجد استان برای ارائه خدمات آمادگی کامل دارند.
حجت الاسلام موسوی به اقدامات انجام شده ستاد اقامه نماز استان البرز اشاره کرد و افزود: غبار روبی مساجد، نصب تابلوها و علائم مساجد و نصب تابلوهای حد ترخیص شهری از جمله مهم‌ترین اقدامات این ستاد محسوب می‌شود.
رئیس ستاد اقامه نماز استان البرز همچنین گفت: امیدواریم با اقدامات صورت گرفته توسط دستگاه‌های خدمت رسان مسافران اوقات خوشی را در این استان سپری کنند.
 

پایان پیام/

کد خبر 348378

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha