آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی در اصفهان برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: معاون پژوهشی و آموزشی حوزه‌ های علمیه استان اصفهان، از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره علامه حلی خبر داد.

حجت‌الاسلام محسن جلالی، معاون پژوهشی و آموزشی حوزه‌های علمیه استان اصفهان، با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان در اصفهان گفت: در راستای حمایت از طرح ها و پژوهش های طلاب در حوزه های علمیه جشنواره هایی برگزار می شود که جشنواره علامه حلی یکی از آنهاست و در این جشنواره از طلاب نخبه و اهل قلم تجلیل می شود.

 

وی ادامه داد: این همایش که برای چهارمین سال متوالی در اصفهان برگزار می شود، ویژه طلاب برادر و خواهر زیر 31 سال است که از بین 900 اثر رسیده، 14 مقاله موفق به کسب رتبه شده اند که "15 اسفند"در آیین اختتامیه این همایش در موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت(ع)، از آنها تجلیل می شود.

 

حجت الاسلام جلالی، تصریح کرد: با توجه به اهمیت فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی در جامعه، این جشنواره در راستای ترغیب و تشویق طلاب حوزه های علمیه به تحقیق و پژوهش برگزار شده است.

 

وی افزود: سبک زندگی، جمعیت، اقتصاد مقاومتی، مباحث جرائم رایانه ‌ای و ارتباطات، عاشورا پژوهی، شخصیت‌ های تاریخی، استعمار، کتاب‌ شناسی و بررسی مفاهیم دینی و فقهی از موضوعات این جشنواره است.

 

معاون پژوهشی و آموزشی حوزه‌های علمیه استان اصفهان، اضافه کرد: مراسم اختتامیه جشنواره علامه حلی با پیام آیت الله حسین مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان و از مراجع تقلید برگزار می شود.

 

پایان پیام/
 

کد خبر 348493

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha