اعزام 12 هزار نفر از بوشهر به اردوهای راهیان نور

خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: 12 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور راهی جبهه ‌های دفاع مقدس می‌شوند.

فتح الله جمیری،  فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، صبح امروز (11 اسفند)، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بوشهر با اشاره به اینکه 12 هزار نفر در قالب کاروان راهیان نور راهی جبهه ‌های دفاع مقدس می‌شوند، گفت: از 14 تا 27 بهمن 3 هزار دانشجو در قالب 67 کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند که 2 هزار دانشجو، دختر و هزار دانشجو نیز پسر هستند.

 

وی افزود: از 14 تا 27 بهمن 3 هزار دانشجو در قالب 67 کاروان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند که 2 هزار دانشجو، دختر و هزار دانشجو نیز پسر هستند.

 

 وی با بیان اینکه همکاری همه دستگاه برای پذیرایی از کاروان‌های راهیان‌نور بسیار ضروری است افزود:سپاه همه امکانات خود را برای اسکان مسافران نوروزی بسیج کرده است.

 

سردار جمیری با تاکید بر اینکه تقویت هر چه بیشتر این حرکت ارزشمند به حفاظت و صیانت از ارزش‌های نظام و انقلاب کمک می‌کند، ابراز داشت: کاروان‌های راهیان نور یادآور ایمان الهی رزمندگان است و سرمایه‌گذاری در این امر پیروزی در جبهه‌های جنگ نرم را به دنبال خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، دفاع مقدس را فراز بزرگ، تاریخ ساز و تاثیرگذار انقلاب اسلامی برشمرد و ادامه داد: این تاریخ را نباید بگذاریم فراموش شود و آن را باید همچون قیام امام حسین(ع) که روز به روز فراگیر می شود.

 

وی بیان داشت: امسال هم مانند سال گذشته علاوه بر اینکه میزبان راهیان نوردریایی در جزیره خارک هستیم، به عنوان اعزام کننده هم افراد را به زیارتگاه‌های جنوب کشور اعزام می‌کنیم.

 

سردار جمیری افزود: اولین کاروان راهیان نور از استان بوشهر 14 اسفند عازم مناطق عملیاتی می شوند.

 

پایان پیام/

کد خبر 348533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha