کانون های مساجد اتاق فکرجوانان برای تصمیم گیری باشد

خبرگزاری شبستان: کانون‌های فرهنگی وهنری مساجدباید به عنوان کانون گردهمایی واتاق فکرجوانان برای تصمیم گیری درمسائل مهم زندگیشان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سمنان ،امام جمعه گرمسار(11 اسفند) درنشست با مسئول دبیرخانه نظارت برکانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان وکارشناسان این دبیرخانه ، با تاکید بر اینکه کانون ها باید مرکز مشاوره برای نوجوانان و جوانان باشند گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید به عنوان کانون گردهمایی واتاق فکر جوانان برای تصمیم گیری در مسائل مهم زندگی شان باشد.


حجت الاسلام و المسلمین سید علی مهدی نژاد مسجد را بهترین سنگر در برابر هجمه تبلیغاتی دشمن خواند و گفت: دامنه و گستره فعالیت مساجد به خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد قابل توجه است.


وی در ادامه افزود : اگر مسجدی به دنبال شکوفایی، رشد و بالندگی است نمی تواند از جوانان دور بماند و برای تحقق این امر باید از همه ظرفیت های موجود استفاده نمود .


وی توزیع عادلانه اعتبار کانون های فرهنگی هنری مساجد را خواستار شد و گفت : توزیع اعتبار باید عادلانه و بر مبنای کارکرد هر کانون درهر جای استان وبدور از ملاحظات دیگر انجام گیرد .


حجت الاسلام مهدی نژاد توضیح داد: تقسیم بودجه باید با توجه به نیاز شهرستان و فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام شود ،زیرا این کار رغبت و سعی بیشتر مدیران کانون ها را در انجام فعالیت های فرهنگی و هنری موجب خواهد شد.


پایان پیام/
 

کد خبر 348580

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha