یادواره شهدای رسانه در قزوین برگزار شد

خبرگزاری شبستان: نهمین همایش بسیج و رسانه و چهارمین یادوراه شهدای رسانه استان در قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، با حضور شریف مشاور فرمانده کل و معاون روابط عمومی سپاه و مسئولان استانی، پیش از ظهر امروز (11 اسفند) نهمین همایش بسیج و رسانه و چهارمین یادوراه شهدای رسانه استان در سالن اجتماعات شهرداری منطقه دو قزوین برگزار شد.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در این مراسم بیان کرد: هدف از برگزاری یادواره شهدا این است که یاد و خاطره شهدا همچنان در ذهن و وجود ما ماندگار باشد و ما بیش از گذشته از خصایص شهدا بهره بگیریم.
 

حجت الاسلام علی معبودی افزود: در این یادواره ها اگرچه یاد شهدا می شود ولی باید از شهدا به خوبی درس گرفته و در زندگی خود جاری کنیم.
 

وی با اشاره به نقش اصحاب رسانه در پیروزی انقلاب افزود: در کنار اقشار مختلف مردم، اصحاب رسانه نیز نقش مهمی در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس داشتند و حماسه بی نظیر و کم نظیر این دوران را ثبت و ضبط کردند و در واقع اصحاب رسانه ثابت کردند که سربازان پا به کاری هستند.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: در قرآن آمده است که باید با سران کفر مقابله کرد؛ البته یک عرصه جنگ نظامی است و عرصه دیگر آن طبق فرمایش رهبری جنگ نرم است.
 

وی توضیح داد: سران کفر هفت ابزار در اختیار دارند که این ابزارها شامل روحیه استکباری، فریب کاری، ثروت اندوزی، ایجاد قدرت نظامی، ایجاد عوامل نفوذی، تأسیس تشکیلات پیچیده شیطانی و قدرت رسانه ای است و سران کفر در سایه این هفت عنصر اهداف خود را دنبال می کنند.
 

حجت الاسلام معبودی یادآور شد: در قدرت رسانه ای سه هدف مهم را دنبال می کنند که هدف نخست این است که قدرت و عظمت دروغین برای خود ایجاد کنند و در واقع خود را بزرگ جلوه دهند.
 

وی تأکید کرد: هدف دوم ایجاد وحشت در دل دیگران و هدف سوم نیز ترویج فساد و لاابالی گری است که مقابله با این قدرت پیچیده شیطانی راحت نیست زیرا آنها چون راه شان باطل است از هر ابزاری نیز استفاده می کنند ولی راه ما حق است و از هر ابزاری استفاده نمی کنیم.
 

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین خاطر نشان کرد: ما باید با قدرت دنیای استکبار به مقابله برخیزیم و موفقیت ما نیز در این است که با این قدرت به خوبی مقابله کنیم و اصحاب رسانه نیز افسران جنگ نرم هستند و باید تمام توان خود را برای مقابله با این قدرت به کار گیرند.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 348622

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha