اعزام 135 نفر از شهرستان درمیان به سرزمین نور

خبرگزاری شبستان: فرماندار درمیان گفت: 135 نفر از این شهرستان همزمان با فروردین 93 به اردوی راهیان نور عزام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، رجبعلی براتی در نشست ستاد راهیان نور شهرستان درمیان تاریخ اعزام این کاروان را دوم فروردین ماه سال آینده اعلام کرد و افزود: این کاروان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس بازدید می کنند.


وی اظهار کرد: اعزام جوانان و نوجوانان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی فرصت مناسبی برای آشنایی بیش از پیش آنان با فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می رود.


فرماندار درمیان اردوی راهیان نور را اقدامی مهم در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری خواند و افزود: فلسفه اجرای برنامه راهیان نور آشنایی و ماندگار کردن فرهنگ ایثار و شهادت در نسل جوان است.


براتی؛ اعزام راهیان نور را گامی موثر درمقابله با تهدیدات نرم دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن‌شناسی، ولایت‌محوری ومقاومت اسلامی سه محور و هدف در این اعزام ها محسوب می شود.


به گزارش روابط عمومی فرمانداری درمیان، وی با تاکید بر هماهنگی و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی در اعزام اردوهای راهیان نور، تجدید میثاق با شهیدان هشت سال دفاع مقدس که جانشان را در راه دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کرده‌اند را از دیگر اهداف اردوهای راهیان نور عنوان کرد.


وی با بیان این مطلب که راهیان نور نقش زیادی در تقویت پیوند جوانان با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا دارد، ادامه داد: در واقع راهیان نور مانند سدی در مقابل توطئه‌های دشمن بوده و جوانان می‌توانند از طریق ارتباط با شهدا در مقابل این تندبادها مقاومت کنند.


پایان پیام/
 

کد خبر 348659

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha