برنامه های نوروزی املش با توجه به شان ایام فاطمیه برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار املش از آماده سازی 161 کلاس درس و مجتمع های اقامتی این شهرستان برای ایام نوروز خبرداد و گفت: برنامه های نوروزی املش با توجه به شان ایام فاطمیه برگزار می شود.

مهدی جعفری، فرماندار شهرستان املش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، با اشاره به فرا رسیدن سال نو و تمهیدات فرمانداری املش برای استقبال از مسافران نوروزی اظهار کرد: نشست های مختلفی برای آماده سازی زیرساخت های لازم برای حضور مسافران در املش تشکیل شده است.


وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی های انجام شده در سطح شهرستان، خدمات رفاهی مناسبی به گردشگران نوروزی ارائه می شود.


فرماندار املش با اشاره به تقارن سال نو و ایام فاطمیه(س) اظهار کرد: برنامه های استقبال از مسافران با توجه به شان ایام فاطمیه انجام می شود.


وی اذعان کرد: خوش آمد گویی به نخستین مهمان نوروزی شهرستان املش و اجرای برنامه تحویل سال نو در مزار شهدای املش را از برنامه های فرمانداری املش در آستانه سال نو است.


حفاری در املش تا 15 اسفند ممنوع است


جعفری در ادامه اضافه کرد: مقرر شده است تا ادارات از 20 اسفند 92 تا 15 فروردین سال آینده از هرگونه حفاری در سطح شهرستان خودداری کنند.


وی همچنین اظهار کرد:پرده نوشته هایی توسط ادارهها و نهادها برای خیرمقدم به مهمانان نوروزی و گرامیداشت 12 فروردین در ایام نوروز در سطح املش نصب می شود.


فرماندار املش یادآور شد: نصب علائم راهنمایی و رانندگی، روشنایی معابر و جاده ها، حمل و دفن نوخاله های ساختمانی، جمع آوری احشام در مسیر جاده و پاکسازی حاشیه رودخانه ها از دیگر اقداماتی است که پیش از سال نو در املش صورت می گیرد.


آماده سازی 161 کلاس درس برای مسافران نوروزی در املش


وی از آماده سازی بیش 161 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در املش خبر داد و گفت: واحدهای اقامتی املش نیز با ظرفیت پذیرایی از 400 نفر آماده فرا رسیدن سال نو و خدمات رسانی به مسافران و گردشگران هستند.


جعفری با اشاره به توزیع کیسه های زباله بین مسافران و گردشگران، اعلام کرد: علاوه بر حضور مسمتر ماموران محیط زیست شهرستان، پرده نوشته هایی با محتوای آموزشی و زیست محیطی در سطخ شهرستان انلش نصب می شود.


وی خاطرنشان کرد: برنامه پاکسازی محورهای ورودی عرصه های جنگلی با همکاری دوستداران طبیعت و فعالان نهادهای مردمی پیش از سال نو در شهرستان انجام می شود.


کمبود جایگاه سوخت در املش


فرماندار املش با بیان اینکه جایگاه عرضه سوخت در شهرستان املش کم است، اظهار کرد: برخی از جایگاه های CNG در این شهرستان تعطیل است.


وی ادامه داد: در خال حاضر شهرستان املش یک جایگاه سوخت CNG با یک سکوی فعال دارد.


جعفری با اشاره به نقدینگی کم بانک های شهرستان املش در دستگاه های خودپرداز، اظهار کرد: این نقدینگی کم در زمان حضور مسافران و بازارهای محلی جوابگو نیست.


پایان پیام/

کد خبر 348718

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha